Arkaşlar cidden önemli bir bakın hele.

arkadaşlar şimdi ben 2 yıldır reddedildiğim kız için platonik aşk yaşıyodum ki- bu beni cidden sarsıyordu- yaz tatilinde kendimi aştım bu sorunu aştım dedim.Ama geçen rüyamda gördüm ben bir şeyi başarıyordum onun nedeniyle beni yanaklarımdan öpüyordu.Tekrar bu platonik aşkı canlandırmak tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.Yardımcı olun.(aynı okuldayız)
Güncellemeler:
arkadaşlar 2 yıl önce reddedildiğim ya kusura bakmayın...

0|0
21

En İyi Kız Görüşü

  • İmkansız değil, bu yaz tatilinde başardıysan bir daha başarabilirsin. Rüyanda gördün diye yine aynı şeyleri yaşatma kendine

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Çivi çiviyi söker :)

    0|1
    0|0
    • bu sanki yerinde olmadı

    • Hepsini Göster
    • O zaman oooo 2 yılda çok şey değişmiş olabilir :)

    • Sanmıyorum ihtimal dahi vermiyorum ama tekrar beni bu platonik aşkın çevreleyip rahatsız etmesinden korkuyorum

Erkekler Ne Diyor 1

  • 2 yıldır reddediliyosan zorr ama imkansız değil :)

    0|1
    0|0
    • 2 yıldır kendimden yaşıyorum o red olayında sonra bir daha konuşmadık zaten.

    • Hepsini Göster
    • Sen bir düşün yine de :)

    • eyvallah yinede

Yükleniyor...