Bu erkeğin amacı neeeee

sevdiğim bir erkek vardı bıkaç kez ayrılık olayı geçtı alılemden dolayı liseye gidiyorum ben en son ayrıldım bana inş ilerde evlnırız senı sevıyorum ama sana guvenmıyorum dedı meğer onun o aralar sevgılısı varmış Şu an gözümün önnde çıkıyolar aşırı sevıyodu benı şimdide dedi senın gıbı kımseyı sevmedım ama ben ondan son zamanlarda ılgısız olduğu ıçın ayrıldım dediğim gıbı sevgılısı varmış neden böyle bişey yapmış olabılır diyokı inş rabbım yollarımızı yenıden kesiştitriri felan bı erkeğin amacı nedir böyle durumda

0|0
03

En İyi Erkek Görüşü

  • Hepsi benim olacak ! hepsi benimmm ! o da benim bu da benimmm hepsi benimmmm ! anlıyor musun hepsi benim olacak ! sendromu yaşayan bir bireyle birliktelik yaşamış olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

  • git uyu bikere sabah olunca unuutrsun dene sen :D

    0|0
    0|0
    • salakmısın nesın

    • şaka şaka kız birkere os eni sewiyorsa sana geri dönecek bende sewdime seni unutucam felan demişitim 1 ay sonra dayanamayıp mesaj atmıstım hep öyle oluyor

    • off öyle değil aynı anda benle bı kızla daha çıkmış. ama dıyo kı senı farklı sevmiştim ciddi düşünmüştüm onun guvenını kırmışım değerı haketmemişim felan şimdi bir kızla çıkıyo hala kıskançlıktn ölcemmm

  • Erkeğin amacı belli de aracı arıyor.

    0|0
    0|0
    • nasıl yanı

    • Hepsini Göster
    • yaa ben anlamıyorum bu benı deli gıbı sevıyodu neden başka kızla çıktı yaa off bnden ayrılıp çıksaydı onla aynı anda nıye çıkıyooo :( napmalıyım oklda ona nasıl davranmalıyım yanından geçerken bu kadar yavşaklık olmaz dedim kalktı gıttı bozuldu

    • dediğim gibi seni datmin edebilirim ben, boş ver o çocuk sana layık değilmiş.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...