Kizlar size özel erkelerde cevap verebilir

ilk çikma teklifinizi nasil aldiniz hangi cümlelerle

0|0
55

En İyi Erkek Görüşü

  • Biz genelde eden trafız ama, lisedeyken lise 2'de okul takımındaydım. Futbol. Kız arkadaşım olacak olan Tuğba'da voleybol takımında. Sağlık kontrolüne gittik, zaten muhabbetimiz vardı, bakışır dururduk. Oturduk bir banka kontolden çıkışta, orada açıldı bana, ben seninle birlikte olmak istiyorum dedi. Hayır dedim. Yüzü düştü. Erkeğe düşer yahu teklif etmek dedim, ben ettim, kabul etti öyle başlamıştık :))

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • kendi gelmeye cesaret edememiş beyimiz arkadaşını göndermişti.sene bilmem kaç.dedim sen kafadan kaybettin :(

    0|0
    0|1
    • nedenki cesaret inanki edilemiyor ben bile edemedim 4-5 senelik universite hayatım boyunca cidden keşke fırsatı vereydin utangaçlık maximum seviyededir onunda benim gibi

    • yok onun amacı ciddi değildi zaten insan kendini belli ediyor.yoksa sırf o yüzden tabiki yapmam öyle bir ukalalık

  • apartmanda karşılaşdık benımle çıkarmısın dedi bende eh olabilir dedim 4 kat çıkdık

    0|0
    0|0
  • 'sana seni seviyorum' de

    0|0
    0|0
  • Ilk okuldaydi ama nasildi hatirlamiyorum :)

    0|0
    0|0
  • sevıyorum lan senı dedı ayı :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bu kIz senden hoslaniyo dedi amcaoglu hangi kIz dedim gosterdi eliyle baktm guzelmis dedim

    0|0
    0|0
  • "bizim kız kardeşimize laf atmışsın" ...Bi açtım gözümü hastanedeyim eee işte gerisi öyle ...

    0|0
    0|0
  • Adam beckham değilse yok öyle bir galaxy

    0|0
    0|0
  • sana ne pezo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...