Kapat

Siz çabuk kızarıyor musunuz?

Çabuk kızaran insanların daha tutkulu aşıklar olduğu kanıtlanmış bir gerçektir. Ben kızarıyorum :$ :D


0|0
315

En İyi Erkek Görüşü

  • Hemde nasıl kızarma mosmor olurum. Utandığım rezil olduğum çok kötü belli olur :( :(

    Özellikle hoşanladığım birisi ile ilgili arkadaş ortamında bir şey olursa direk kızarıyorum :( Hani böyle özellikle gıcık etmek için iğneleyeci laflar söylenir falan ya o tip durumlarda dünya üzerindeki tüm kırmızı tonlarına bürünürüm

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • Evet kızarım hatta sinir kırizleri geçiririm ve gözüm hiçbirşey görmez örnek vereyim sana

    üni son sınıfım sevdim kızın ilişkisi oldunu öğrendim ünide sinir krizi geçiriyorum hocama rest çekiyor ağlıyor duvarları yumruklyorum kırıyorum döküyorum hocam sakinleştirdi beni

    0|0
    0|0
  • Neden kızarayım ki? Kızarmam için çevremdeki insanların düşüncelerini kendimin ki gibi benimsemem gerekir saygılar...

    0|0
    0|0
  • aynen ya benim öyle bir arkadaşım var çıldırmış gibi aşık oluyo

    0|0
    0|0
  • Esmer olmayı isterdim bu yüzden, evet zınk diye çıkıyor ortaya kızarıklıgım :)

    cut.

    0|0
    0|0
  • Yok hatta hiç kızarmam demekki bende tutkudan eser yok bizde biskuvisini yerik ;)

    0|0
    0|0
  • sadece aşıkken kızarırdım tansiyon tavan yapardı, başka kızarmam

    0|0
    0|0
  • bende çok kızarım saniyesinde hemen patlatırım lafı :)

    0|0
    0|0
  • Ben kızarırım ya :( neden böyleyim ki.

    0|0
    0|0
  • hemde nasıl:)

    0|0
    0|0
  • Bende Öyleyım )(

    0|0
    0|0
  • utanmazın tekiyim kızarmam

    0|0
    0|0
  • kızarmak değilde haya emek duruma göre değişiyor..

    0|0
    0|0
  • Allah allah bende :S

    0|0
    0|0
  • yüzüne allık sürerek kızaranlardan olma ama :) :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Eskiden çok çabuk kızardım :).O kişiyi yıllar önce gömdüm.Şimdi beni kızdırmaya çalışanları Matrixdeki Neo gibi durduruyorum.Geri yaşlanıp gülüyorum :).

    0|0
    0|1
  • Bende çabuk kızarıyorum bu hiç iyi bir şey değil

    utanınca , sıkılınca, aşık olunca, kızınca, korkunca her yerde kızarıyorum.

    0|0
    0|0
  • offf anında :(( tek birşey belli etmem mimiklerimle ama kızarırım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...