Erkek bir kıza açılırken

elleri nerede durmalı kızlar buna dıkket ediyormusunuz? yanı masadeyken ellerı nasıl olmalı ayakteyken elllerini birleştirmelimi vs ?

0|0
32

En İyi Kız Görüşü

  • Eller değilde gözler önemlii

    0|0
    0|0
    • açılırken 2-3 satırlık sey solesek gozlerı arada kacırsak olmazmı ya sureklı bakınca ne dıycegımızı unutuyoruz :D

    • Utandığını belli etmekte güzel olur tabi sürekli bak demiyorumki rahat ol ama gözlerinde eşlik etsin söylediklerine

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • cebinde olmasin ))

    0|0
    0|0
  • Ç...ünde! :D

    0|0
    0|4
    • eksileyin beyler. kız kılıgında erkek

    • Hayır, sadece canım sıkılıyor ve Ay gününde bende enerjimi ancak bu şekilde atıyorum Bayım... Ama lütfen, yapmayın sakın böyle bir şey.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Yok Esas duruşta olsun..! ala ala..

    Masada oturuyorsanız..Kalem veya kağıt, peçete filan ile oyalarsın..

    Ayak üstü konuşmada da bir elin cebinde, diğerinde de Telefon defter, kitap filan bişi olursa sıkıntı olmaz.

    0|0
    1|0
  • heyecanlanırım ben rahat durmaz ellerim

    0|0
    0|0
    • benim ya :S

    • Hepsini Göster
    • aynen nerdeyse bdnmde sallanıyor bı an olsada bıtse gıtsem nıetınce vucut :D heyecandan yanlıs bısıy yapmak ıstemıyorum

    • aman ilk izlenim çok önemli aceleye getirme kafan da toparla söyleyeceklerini sakin ol :)

Yükleniyor...