Aramızda Alevli Şort, Geyikli Tayt vs Giymiş Olanlar Var mı ?

:D Bu saatte normal bir soru bekleyenler zaten hayal kırıklığına uğrar. Çocuktum, belki yaşım 11 falan. Alevli şortum vardı benim, devamlı da giyerdim :D Ne bileyim sonradan bu kadar makara malzemesi olacağını. Var mı benim bu davranışıma muadil davranan arkadaşlar ?

0|0
54

En İyi Kız Görüşü

  • uzun elbısenın altına spor ayakkabı gıymıstım hemde granpon mu denıyo oyle bısey varya o tarz :9

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 4

  • :) slip mayo falan kurtarmıyormu ille ateşli bişeylermi olmalı?

    0|1
    0|0
  • şort ve ayakkabıyla gezmiştim kızkalesinde hiç unutmam

    0|1
    0|0
  • taytlı geyik giyerdim ben.

    0|1
    0|0
  • Ikisini de giymedim. Atesli sort tamam cok kotu de, geyikli tayt fena degil yahu.

    0|1
    0|0
    • Bize öyle geliyor olmasın hocam :D

    • Boyle soyleyince kendimi sorgulamaya basladim ben de. Ups...

Yükleniyor...