Gözden ırak olan gönülden ırak oluyor sözüne tepki olarak doğdum resmen.

Üniversite 2 sınıf öğrencisiyim. lise 3 e kadar aşka laylaylom bakıyordum ama kimsenin kalbini de kırmıslıım yoktu.sevmediğim birine seni seviyorum demedim ya da terketmedim zaten çıktıgımda pek olmadı teklıflere ısınamıyordum kabul etmıyordum.sonra karsıma bırı cıktı.benı bulusmaya dahı 3uncude kabul ettım gıttım.zaman geçti sevdim vs vs.. ayrılık vakti geldi 1 yıl sevgiliydik. lise 4 te ayrldık.Zaman araya grdi.. biz 2 çok iyi anlaşan çiftken o çevreye uydu ve gitti. 2 yıldır net görmüyorum işte 2011 aralıktan beri.tel nosu herşeyi değiştirdi. ama yüzü gözü aklımda hep..Ben onu bu kadar seviyorken neden benimle olmadı neden yıllarımıza beraber geçirmiyoruz neden söz verip tutmadan gitti diye hala üzülüyorum.yerine kimseyi koyamıyorum... 2 yıldır yok hayatımda ama yeride dolmuyor. çok kişiyle knştum hiçbiri onun gibi iyi gelmiyo bana ruhuma hitap etmiyorlar.. hiç kimse..

0|0
55

En İyi Kız Görüşü

  • sevdimi tam seven diye buna denir üzülme canım sen ben 6 sene platonik takıldım kimseyle çkmadım felan ama sonra hayatımın aşkını buldum şimdi evlilik yolunda ciddi admlar atıyoruz .. diycegim o ki sevseydi illa gelirdi sen önüne bak onun papucunu dama atabilcek biri illa vardır ;)

    0|0
    0|0
    • belki zamanı gelince inşallah çıkar karşıma...

    • Çıkar çıkar hiç ummadıgın bir anda hemde en beklenmedik anlarda gelir gelmesi gereken

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bu ne bağımlılık helal valla benden bile sabırlı ve azimlisin tavsiyem annenin babanin yeri degeri bulunmaz ama sevgilinin her çeşiti bulunur hatta senin ruhunun en ince ayrintilatini bile bilebilir yanii anormal bir anlatim oldu motive eder umarım :)

    0|0
    0|0
    • annem babamı seviyorum onlar ayrı.

    • Hepsini Göster
    • Vaahy canimm yaa :) şuna emin ol yerini doldurack birini bulmuştur ondan aranmiyorsun cok aci oldu buda yaa :(

    • benden sonra düzenli bir ilişkisi olmadıgını biliyorum.

  • Zamanla herşey değişir

    0|0
    1|0
  • gözden ırak olan gönülden iran olur

    0|0
    0|0
  • allah yardımcın olsun zor senın durum

    0|0
    0|0
    • ben her gece ağlıyoruum :( biliyorum değmez diceksin ama gönüll iştee

    • Hepsini Göster
    • :D

    • :)) daha ıyı bu

  • gelen gideni hep aratır...

    0|0
    0|0
    • giden sonraki gelecekleride yanında goturdu kardeşş

    • Hepsini Göster
    • hayatımda biri olmadı ki.. doğru

    • hayırlısı... ama giden gittiği gibi gelende gider hemde daha geldiği gün gitmiştir...

Kızlar Ne Diyor 4

  • kendine yeni yerler bul öğle yemeğini farklı yerlerde ye akşam eve farklı yoldan yürü aşkı nerede bulacağın belli olmaz. kardeşim kendine tamamen zıt biriyle evlendi ve şimdi acayip mutlu

    0|0
    0|0
  • insan bazen sevmesede seviyorum diyebiliyor onlaro soylerke samimi olmamış olblir neden neden dp bcalmaa

    0|0
    0|0
  • hoş geldin canım aramıza :(

    0|0
    0|0
    • ben hep aranızdaydımda... işte aklıma gelsede dilime getirmiyorum acı cekmek istemediğim için.. yanı bu saatten sonra ne biliyim geri gelmiceği için.. bizi hiç özlemiyolar mıki..

    • Hepsini Göster
    • yakın zamnda byramda konşmuştk en son

    • bizim 10 ay oldu konuşmayalı...

  • Gözden ırak olan gönülden ırak olmuyor. 3 yıldır platonik olarak sevdim onu , hala da seviyorum.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...