Bana bir fikir verin herşeyi açıkca yazıyorum

Aralarında takılan bir arkadaş grubu var semtteyiz tabi beyse hepsini tanıyorum öyle bir çıkıyım desin ama aralarından bazıları çok havalı ve kendini büyük sanıyo hani git şunu al falan gibisinden bana daha demin. Dedi birisi hayırda diyemiyorum neden ya ve şunu belirtiyinki onların her günü kavgayla geçiyo ben hayatımda hiç kavga etmedim yani ne diyim ona kendini çok yüksek görüyo gibi yaşımız aynı güya ayakçılık yapıcam bana fikir verin kavga mı ediyin edersem dayak yerin galan filan lütfen yardımcı olun
Güncellemeler:
Arkadaşlar lütfen cevap verin
Bir filir verin

0|0
10

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • bi m*k anlamadimda hizmetci degilsin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...