İlk görüşte aşka inanan var mı?

İlk görüşte aşk'a inanır mısınız ? . Gerçi ben inanmıyorum ilk görüşü falan bırak hiç inanmıyorum bazı ge-vsekler aşkın adınıda kirletti :)

1|0
2351

En İyi Erkek Görüşü

  • İlk gördüğünde ciddi şekilde heyecanlanır ve elin titrerse aşık olmuşsundur geçmiş olsun :)) Benim 1 defa başıma geldi; Yolda yürürken ara yolda karşıya geçecektim şehir içinde durdum arabaların geçmesini beklerken kafayı karşıya kaldırdım bir baktım o.Oda kafasını bana çevirmişti donuk kaldık.Yanına gitmek istedim ama donup kalmıştım.Arkadaşları onu çekiştirdi kıpırdamıyordu.Benim arkadaşım beni çağırıyordu çekiştirdiler götürdüler bizi...Düşünün sokakta 2 insan birbirine bakıyor karşılıklı diğer insanlar işlerine devam ediyor.Tuhaf şeyler bunlar :)

    Not:Hayatta bir pişmanlığım da budur.Çekinmem kimseden ama o anda gidemedim tanışmak için.Tokat atmasına bile razıydım oysaki...

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 50

  • Aşk paylaştıkça büyüyen bir şeydir bu sebeble ilk görüşde "hoşlanmak" çok iyi bir başlangıç olabilir. Tabi paylaşılırsa... şarşndaki kişinin karakterine güvenmek gerekir bunun için... Ve aşk o kadar safdır ki şüphe aşkı bitirir. Bazen başlatmaz bile ;)

    0|0
    0|1
  • ilk görüşte aşk dedikleri erkekler için ben bu kızla yatmalıyım olabilir. bir erkek olmama rağmen kesinlikle bu ilk görüşte aşk. ilk başta amaç yatmak olur tanıdıkça aşık olur orası ayrı konu ama erkekler için ilk görüşte aşk yatak anlamına gelr kimsede itiraz etmesin.

    0|0
    0|0
  • insan doğduğu günden itibaren kafasında bir imaj oluşmaya başlar saçı söyle gözleri şöyle teni şöyle filan gibi sonra o bilinçaltına yerleşir o kişilik sonra onu sokakta görür aşık olur çarpılır vurulur sonra karşılıksız aşk olur onunla hayaller kurar şöyle yapar böyle yapar sonra bakar ki aslında aşk o değil senin kafanda kurduğun hayallermiş demek olur ve de

    0|0
    0|0
  • simdi ilk görüste ask yok sex istegi var malesef

    herkes eski asklarin özleminde...

    o asklari yasamak icin onlar gibi hareket etmek gerek, bence

    Nasil diye sorarsan:

    Askta sadakat ve dürüstlük !

    0|0
    0|0
  • orta okul 2. sınıfta bir kıza görür görmez aşık oldum. ilk ve tek aşkım buydu. özetle ilk görüşte aşk var.

    0|0
    0|0
  • Lan bırak öyle şey mi olur ? Hangi dünyadasın ? Valla ben 20 senedir baktığıma bile zor aşık oluyorum. hatta hala emin olamadım :S

    0|0
    0|0
  • Bir var bir yok. aşka bakış acına göre degişir. ilk bakısta sadece hoslanma vardır

    0|0
    0|0
  • Ask ilk goruste olur.

    İnanmayanlarin asik olunacak bir tataflari olmaz genelde bu yuzden de inanmazlar.

    0|0
    0|0
  • bence öyle bişey yok herşey elde edene kadar karşılık verirsen aşk zanettin şey çok kısa olur vermezsen deliler gibi yanar hırsa dönüşür

    0|0
    0|0
  • İlk görüşte aşk diye bir şey yoktur olması mümkün değil. İLk görüşte olan sadece elektriklenmedir başka bir şey değil.

    0|0
    0|0
  • İlk görüşte aşk bazı gevşeklerin sadece hayran kalmasına verdikleri ad

    0|0
    0|0
  • Olmaz mı.. Çıkmıyor aklımdan.

    Ne yapıp edip konuşmalıyım hatta.

    0|0
    0|0
  • öyle olmasaydı öküzler trene dalmazdı...aşk bu çünkü :D

    0|0
    0|0
  • ben inanıyorum ama adı aşktan ziyade sanırım daha fazla beğeni oluyor.

    0|0
    0|0
  • İlk göruste bncede ask yok ilk gruste hoslanma olablir.kisiyi ttanyinca asik olursun bnce

    0|0
    0|0
  • ilk görüşme aşk mı olur yaa hikayeler yaratmayın kendinize..

    1|0
    0|0
  • Biz ona hoşlanmak diyelim bana çok saçma geliyor ilk görüşte aşk.

    0|0
    0|0
  • günde rahat 40, 50 lişiye aşık oluyorumdur eğer böyle bir şey varsa

    0|0
    0|0
  • Yaşayan için acı yaşamayan için alay konusu bir durum :)

    0|0
    0|0
  • olabilir henüz bulamadım o şanslı kızı ne real ne sanalda :/

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    30

Kızlar Ne Diyor 23

  • yaşadığım için inanıyorum ... hemde sadece bir parça aynadan gözlerinin yansımasını gördüğümde aşık oldum ve gerçekten böyle bişey var ! ya düşünsenize yüzünü bile tam olarak görmeden bir parça aynadan gözleri görünen bir erkeğe aşık olmak o an dünya durdu sanki etrafımdaki hareketlilik bir anda yok oldu sanki... ve bir ses hanfendi beni duyuyormusunuz iyimisiniz diye kendime geldiğimde o gözler yanımdaydı.. sonrası ise çok daha güzeldi.. ve hala adını andığımda içim sızlar aptallaşırım...

    0|0
    0|0
    • Senin yasinda birinin aska bakis acisi anca boyle olur

    • demek ki sen daha aşık olmamışsın tabi insan bilmediği bir şeyi anlayamaz ( ultra kapak ) bu arada ask senin isteğine değil kendi keyfine bağlı bir kuruluş git veya gel diyemeyeceğin bir şeye bakıp yorum yapamazsın.. akıl yaşta değil başta olur..

  • Bnde inanmıyorum , ilk bakışta hoşlanabiliriz ancak , Aşk okadar basit değil olmamalıda.

    *Aşk ; onsuz yaşamaya imkan vermemek demek , kıyamamak demek , gözünden bile kıskanmak demek , kafasına kese kağıdı geçiriyim benden başkası bakmasın diye düşünmek demek , doyamamak demek , yanındayken bile özlemek demek , mutluluk demek , fedakarlık demek , onun için hiç düşünmeden canını bile vermek demek . . .

    0|0
    0|0
  • daha yasamadim fakat inaniyorum ve bekliyorum egerki ilk görüste bana asik olmazsa tekrar gelirim ikinci görüste asik olur :D biliyorum cok soguk bir espiri oldu ama napalim bu saatte bu kadar oluyor hehe

    0|1
    0|0
  • yok arkadaş öyle birşey yani ilk görüşte aşk demek erkeklerde bacak göğüs saç demek kızlarda kas göz boy demek yani aşk değil.

    0|0
    0|0
  • İnanmıyorum çünkü bir insan gerçekten aşıksa görüntünün ötesindekine aşık olur.Bir insana tipine bakılarak aşık olunmaz.

    0|1
    0|0
  • ünivversite olmuştum ilk görüşte aşık, sonra 4 sene çıktım sonra bok oldu , inanırım ama boş bir iş tavsiye etmem :)

    0|0
    0|0
  • İnanmıyorum. Sadece dış görünüşüne aşık olunmaz çünkü,karekterine,tanıdıkça öğrendiğiniz huylarına aşık olunur.

    0|0
    0|0
  • hayatta çok çeşit insan var maalesef hangisi düzgün seçemiyorsun ama ben inanırım

    0|0
    0|0
  • İlk görüşte aşka inanırmısınız ¿yoksa dışarı çıkıp tekrar gireyim mi? :D

    0|0
    0|0
  • oyle seymı olur kım kımı gordugunde bırden vurulur kı ? sacma

    0|0
    0|0
  • bence ilk görüşte hoşlantı, beğenme vardır. aşk bambaşka bir şey diye düşünüyorum :)

    0|0
    0|0
  • Tanidikca asik olursun . İlk goruste sadece hoslanirsin

    0|0
    0|0
  • İlk görüşte aşık olanlar tanıdım ama hala inanasım gelmiyor :)

    0|0
    0|0
  • Aman salla aşk falan :U(

    0|0
    0|0
  • ilk görüşte olsa olsa hoşlanma olur ne aşkı :)

    0|0
    0|0
  • Hayır inanmıyorum!

    0|0
    0|0
  • Evet inaniyorum:))

    0|0
    0|0
  • her gördüğüne aşık olan var

    0|0
    0|1
  • karşılıklı aşka inanırım ilk görüşte aşık olduğum biri var ve 1 yıldır çıkıyoruz biticek gibide görünmüyo yani :))

    0|0
    0|0
  • ilk görüşte aşık olan biri olarak, sonuna kadar inanıyorum...

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    3
Yükleniyor...