Bir erkek kız için ağlıyorsa seviyor mudur?

Bir erkek kız için ağlıyorsa seviyo mudur? Siz hiç ağladınızmı birisi için?
Güncellemeler:
Teşekkürler arkadaşlar :)

0|0
216

En İyi Erkek Görüşü

  • Kızın önünde aglıyorsa ya da senin için agladım diyorsa sevmiyordur. Ama aglayıpta kimseye söylemediyse seviyordur tabi sen bunu bilemiceksin Söylemedigi için oda ayrı bir durum :D Anca onu yalnızken görüp senin fotona bakarken agladıgını görürsen seviyordur... :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 15

  • Evet ağlamıştım

    Fakat benim ağlama sebebim olanlara olan sitemimden, dolmuşlugumdan, sinirimden, kabullenememden, gururuma dokunan şeylerdendi...

    Aslında samimiyetin sevgisidir, fakat her gözyaşı da sevgiden akmaz, bunu en iyi sen anlayabilirsin..

    0|0
    0|0
  • Ben asla ağlamadım bir kız için büyük konuşmak gibi olmasın da ağlamam da herhalde...ama ağlıyorsa seviyordur tabiki daha ne yapsın herif?

    0|0
    1|0
  • kimse için ağlamadım sadece 1. sınıfa giderken aşı olmuştum o zaman 3 saat su içmiceniz demişlerdi i*neler o zaman ağlamıştım :D

    0|0
    0|0
  • ağlıyorsa köpekler gibi aşıktır hani yalandan gülebilirsin ama en iyi tiyatrocu da olsan yalandan ağlayamazsın...

    0|0
    1|0
  • Bazen insan ağlama gereği duyar, kız için ağlıyorsa yokluk nedir bilen biri olduğunu düşünürüm sevip sevmemekten çok :)

    0|0
    0|0
  • 4 sene üst üste gecelerimi zehir etti ama çok şükür kurtuldum artık rahatım

    0|0
    0|0
  • Ağladım..ama yalnızken böyle ne biliyim göz yaşı falan aktı.

    0|0
    0|0
  • Tabi ki seviyordur. Çok ama çok ağladım eski eşimle ilgili olarak..

    0|0
    1|0
  • seviyodur.bir erkegn gözyasları asla sahte değildir.

    0|0
    0|0
  • Çaresizdir...

    0|0
    0|0
  • ben ağladım ama kimse görmeden :D

    0|0
    0|0
  • Malesef, seviyodur

    0|0
    0|0
  • seviyordur..

    yada bağımlıdır.

    0|0
    0|0
  • Nefret ediyordur

    0|0
    0|0
  • seviyordur

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • hayır tatlım ağlayan erkek çok gördüm ben gerçekten sevdikleri anlamına gelmiyor bu erkekler bazen imkansızı elde etmek için ağlarlar zoru sevdikleri için yani seni sevdiklerinden değil

    0|0
    0|1
  • benim içinde okdr ağladı..hani ne oldu terkketti bni..sahte gözyaşlarıymış bunu anladım.artık ağlayana inanmıyorum

    0|0
    0|2
    • Nasıl yani? Peşinden o kadar koştu ağladı sonra terk etti mi?

    • Hepsini Göster
    • Neden terk ettiğini bilmekte lazım ?

    • neden mi ? çok sıkıyousum onu,hr tartışmamızda gidip ablama anlatmammış sorun.

Yükleniyor...