Anlayan banada anlatsın

arkadaşlar bir arkadaşımın sevgilisnin arkadaşı kıza benden etkilendiğini söylemiş kız bana söylemişti bende açmasın konuyu düşünmüyorum dedim. zaten iki kez tesadüfen denk gelmiştim ona dair bişey düşünmemiştim. sonra bu arkadaşım sevgilisinden ayrıldı fakat sevgilisinin arkadaşıyla sık sık mesajlaşıyorlar arada geziyorlar ve bana da bunu devamlı diyor şöyle yaptık böyle yaptık iyi çocuk diye. benim anlamadığım nokta aralarında bir çekim mi var yoksa bana yarandırmaya mı çalışıyor. ben zaten düşünmüyorum o kişiyle ama arkadaşımın bu tavrını da anlamıyorum gezerse gezsin bana niye devamlı anlatıyor ki. sizce nedeni ne olabilir ve nasıl davranmalıyım?

0|0
06

En İyi Erkek Görüşü

  • İstemiyorsan uzak dur ve söyle bana anlatma diye. Olmadı arkadaşınla da alakayı bir süre kes. Bitti.

    1|0
    0|0
    • ben lafı geçiştiriyorum sormuyorum bile ne yaptınız diye kendisi dökülüyor. niyetini bir anlasam ona göre davrancam

    • Hepsini Göster
    • yardımın için teşekkürler. en iyisi dediğin gibi açıkca sormak

    • Rica ederim.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Normal davranmalısın ve Arkadaşın işte sana değil de kime anlatacak. Yaşadıklarını seninle paylaşıyor. Galiba Arkadaşın o çocukla çıkacak gibi..gibi..

    1|0
    0|0
    • o anlatırken ben sormuyorum selam söyle vs bile demiyorum. konuyu değiştiiryrum ama sonra tekrar o konuya getiriyor yani seviyorsa çıksın bana neden anlatıyor net değil yani ben zaten istemiyorum bu şekilde ısrarlı anlatması neden sizce

    • Hepsini Göster
    • Bunda tırsacak bişi yok. " Çok beğeniyorsan siz çıkın, ama benim zerre kadar ilgimi çekmiyor! " diye ilirsin.

    • haklısın net bişey diyeymde alınırsa alınsın lafıma teşekkür ederim

  • önce bahçıvan aşçıya sonra aşçı bahçıvana ondan sonra uşak bahçıvana ondan sonra hepsi uşağa gibi bir cümle kusura bakma bu saatte bu kafayla imkanı yok cevap veremem bu soruya :D

    1|0
    0|0
    • :) teşekkürler yinede. anlattığın bahçıvan aşçı ilişkisinde yer edinmek istemiyorum :)

  • bence çocuk kızı almış senide istiyo açgözlülük parayla değil ya

    1|0
    0|0
    • ben o konuda netim bunu arkadaşımada önceden bikaç kez belirtmiştim. ama bu şekilde onunla gezmesi ve bana devamlı anlatmasını anlamıyorum. eski sevgilisinin arkadaşı olduğu için onunla çıkmaktan mı çekiniyor ya da benim dikkatimi çeksin diye mi, böyle davranıyor anlamıyorum

    • Hepsini Göster
    • çocuk baskılıyodur oda mecbur ayarlamaya çalısıyodur dicem ama bir ay boyuncada biri için baskı yapılmazki istenmiyosa arkadasın eğer sen almıyosan ben alıyım gibisinden bir işaret beklediği için anlatıyodur belkide

    • yorumların için teşekkür ederim.

      dediğin gibide olabilir tavrından hiçbişey anlamıyorum kızın. ben zaten o kişiyle düşünmem bunu o da biliyor. öyle bir durumda benden çekinmesine gerek yok

  • işte bu kavak yelleri dizi vardıya onda sonra oldu böyle

    1|0
    0|0
    • öyle mi dersin diziyi izlemedim ama sevmem böyle karışık durumları

    • Hepsini Göster
    • herşey olabilir. ne olursa olsun benden uzak olsun

      yorumların için teşekkür ederim.

    • not all:)have a nice morning

  • Arkadaşın yollu:D

    1|0
    0|0
    • ya aslında öyle bir kız değil iki kez sevgilisi oldu bu zamana kadar benim bildiğim. belki eski sevgilisinin arkadaşından etkilendi bilmiyorum bana devamlı anlatması tuhaf geliyor

    • Hepsini Göster
    • yardımın için teşekkürler

    • rica ederim, dikkat et kendine :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...