Bir bayandan böyle bir hediye almak hoşunuza gider mi ?

Ben profosyonel olarak kara kalem portre çiziyorum, benim aşık olduğum bir adam var, öğretmenler gününde adımı belli etmeden biri ile gönderip, portresini çizip ona hediye etmek istiyorum, benim yaptığımı anlayacaktır muhtemelen... o benden uzak duruyor, böyle bir hediye sizce nasıl olur, yapmalı mı yapmamalı mıyım ?

0|0
35

En İyi Erkek Görüşü

  • vallahi biri bana portre yapsa aşık olurdum heralde ne kızlar var arkadaş bize denk gelmez şansımın içine :D

    1|0
    0|0
    • bizimde kıymetimizi bilen yok

    • Hepsini Göster
    • ayrılmak için ilk önce birlikte olmak gere ben ondan kaçtım, şimdide o benden kaçıyor.

    • ben anlamıyorum real ilişkilerden pek bir kız arkadaşına sor istersen henüz kızların ne tür bir varlık olduğunu cozemedım :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Benim hoşuma gider onu havaya kaldırır bunu kim yaptı diye bağırırım okulda.

    0|0
    0|1
    • aşk insana herşeyi yaptırıyor

    • Hepsini Göster
    • Zerre kadar unutamadım ve de acım azalmadı.

    • anladım

  • senden uzak duruyorsa boşver yapma.bana hediye et :)) lütfenn :) Bende prof. fotoğrafçıyım sana istediğin bir şeyi çeker hediye ederim :)

    0|0
    0|0
    • bende yakınlaşmak için yapmak istiyorum, 3 yıldır unutamadım, çok istesemde

    • Hepsini Göster
    • o demedikten sonra, hiç bir iltifatın anlamı yok benim için, ben aptal aşığım

    • geçmiş olsun :D neyse iyi insansın sana bşy demicem :) sevgilerle...

  • Hediyeyi veren kişinin değeri nispetince değerlidir o hediye. Seni sallamıyor senden hoşlanmıyorsa nafile uğraş vereceksin demektir.

    0|0
    0|0
  • iyi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • bence yapın çok anlamlı bir hediye olur.Sizin onu ne kadar önemsediğinizi gözterir.

    0|0
    0|1
  • şımatılmayı hak edecek kadar iyi ve efendiyse tabi ki yap ama değmeyen biryse o narin parmaklarını yormana değmez :)

    0|0
    0|0
    • öğretmen sonuçta, efendi tabi ama ters bir tepkide alabilirim

    • Hepsini Göster
    • öğrencisi değilim, aramızda her şey iyi giderken bir gün geldi ve benden bı anda uzaklaştı, mesajlarıma cevap vermedi, tabi bu bana çok koydu, sence neden böyle bir şey yaptı hiç anlamıyorum...

    • belki iş yoğunluğudur belki bir derdi sıkıntısı vrdır bunu sen ona sordun mu neden böyle bianda neden uzaklaştığını? ayrıca ona böyle bir hediye yapman onu neden kızdırsın ki aksine hoşuna gidebilir aranızdaki muhabbet ne seviyede bilemiyorum ama böyle bir hediyeye kimse ters tepki göstermez diye düşünüyorum yani.

  • o kız varya baş üstünde taşınır baş :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...