Neyapmaliyim yardimci oluuun???

Selam ben 4 bucuk senelık ılıskımı bıtırdım 2 hafta oluyor. Bana soğuk davranıyordu vs.. Kendısıde bıtırmek ıstedı bıtırdık fakat benım evımın anahtarı ondaydı ve ondan esyalarını alıp anahtarı posta kutusuna atmasını ıstedım ayrıldıgım gunün ertesı gunü yapmasını ıstedım tamam dedı ayrıldık bu arada ıkımızde aılemızle oturuyoruz evım dedıgım yer ıse ıkımız ıcın kıraladıgım bır yer arada sırada eğlenmek ıcın oraya gıdıyorum ayrıldıktan 4 gün sonra bana mesaj attı evındeyım haberın olsun bende tamam dedım sonra bır hafta sonra anahtarımı almaya gıttıgımde ne eşyasını almış nede anahtarı koymuş sızce amaçı ne ve ne yapmalıyım ?

0|0
27

En İyi Erkek Görüşü

  • seni kontrol ediyo, eve başka gelen olmuşmu falan delil arıyo, var ya kamera bile koymuş olabilir, sende gönlü var, eğer tekrar birleşmeyeceksen evi boşaltacağını eşyaları almasını söyle, gerçektende evi ya kapat ya taşın, birleşeceksende eve davet et konuş...

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • madem kı ılıskınız bıtttı esyaların evın anahtarın bı onemı kalmamıs oluyo. bellı kı bıtmesını ıstemıyor. yapacagın sey su. ondan yapmasını ıstedıgın seyı kendın yapmalısın. ıhtıyacn olan esyaları al anahtarını posta kutusuna koy. o zaman anlarsın onun amacını

    0|0
    0|0
  • Büyük ihtimal kontrol ediyordur gelen giden var mı diye, yapacağın şey ise ya oradan ayrılmak ya da anahtarı değiştirmek, çünkü bakma imkanı oldugu için içine ukte olur elinde olmadan bakar yine...

    0|0
    0|0
  • benden başka eve başka birini de atıyor mu diye de düşünmüş olabilir

    0|0
    0|0
  • eşyalarını kapını önüne koy ve kilidi değiştir. 30 liraya 30 yıllık bir baş ağrısından kurtulabilirsin.

    0|0
    0|0
  • siz zaten olayı aşmışsınız kiralık felan :)) ne yapacak baktı senden ayrılıp eşşeklik yapptıgını anladı dönmenin çaresini arıyor :))

    0|0
    0|0
  • kullanıyor sizi zaten karı koca gibi olmuşunuz ne evi ya bide ev tutmuş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sanirim pisman sewio bnce sende sewiosun cok surmez bu ayrilik iliski kolay bulunmuyo deger verin iliskinize yipratmayin birbirinizi

    0|0
    0|0
  • ne insanlar var be ikiniz için değilmiydi o ev sendende ayrılmadı mı bu neden o evi hala tutuyorsun kirasını ödüyorsun olmadı kiliti değiştir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...