Bu şarkıyı açtım ama neden böyle tepki gösterdi ?

Sevgilimle arabadayken radyoda "teoman-Bana öyle bakma" şarkısı çaldı. Kapat diye bağırmaya başladı. Ne oluyo ya dedim sevmiyorum bu şarkıyı kapat çabuk dedi. Ya sizce neden böyle tepki gösterdi ?

0|0
74

En İyi Kız Görüşü

  • Saçma sapan tripler işte.

    "Bende anısı var ulan imajı yaratayım da azıcık kıskansın."

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kiskanman ilgi gostermen icin herseyi yapabilecek birisiyse bariz bu soruyu boyle bize sor,nedenini merak et diye yapmistir

    Yok gecmisle ilgili sorunlari varsa belki birini hatirlatiyordur?

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilisini falan hatırlamış, triplere girip bağırmıştır. Dizide sanıyor kendini galiba.

    1|0
    0|0
  • O şarkı dünyanın en güzel şarkısı. Sevmemesi imkansız. Başka briisini mi hatırlattı dersin:)

    0|0
    0|0
  • eski sevgilisini hatırlamış. böyle tepki verenlere de deli oluyorum ha

    0|0
    0|0
  • Geçmiştn hatırası var demekki. Saçma

    0|0
    0|0
  • O değil de cok duygusal cidden kiz geçmişe gidip düşüncede seni aldatmiyim diye kapattirmis:D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Demek ki senden önceki kişiyle şarkısıydı bu.. Başka açıklaması olamaz

    0|0
    0|0
  • izlediği dizinin veya filmin etkisinde kalmış

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilisini hatırlamıştır

    0|0
    0|0
  • Bir şarkıda bile onu hatırlayıp bu şekilde tepki veriyorsa, kusura bakma da seninle el ele tutuştuğunda veya öpüştüğünde onu hayal etme ihtimali yüksek. Naçizane benim fikrim. Hakkında hayırlısı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...