Dayakla tehdit ettiğiniz erkek

Kızlar, hiç bir erkeği dayak atmakla tehdit ettiniz mi?

ya da dayak atıp akıllı ol manasında uyardınız mı?

0|0
2320

En İyi Kız Görüşü

  • ben genel de hayatımdaki kişiyi tehdit ederim senin ağzını yüzünü kırarım diye oda kır aşkım der :d

    0|1
    0|3
    • Kırbaçlarımda de arada..:))

    • Hepsini Göster
    • sen döv ben daha çok artı veririm :D

      bileğine sağlık

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 22

  • osmanlı tokatı attım neymiş hilali seviyormuş peehhh gözlüğü kaydı i*nenin.

    1|3
    0|1
    • Hangi hilali hilal cebecimi.. ;))

    • Hepsini Göster
    • bi ara nette bir video vardı.

      senden ötürü benden ötürü diye, bir kız dierni dövüyosu.

      szinki de öyle olucak sanki :D

    • o gozlugun yamulmasi hala aklima geldikce guluyorum ya hahaha

  • Beni çıldırtan bir arkadaşımın kasıklarına tekme atmıştım, bir anlık öfkeyle. :)

    Çocuk bir daha yüzüme bakmadı tabi.

    Kızdırmayın kafamızı yani :)

    1|1
    0|2
  • Ağzını yüzünü sıkıp seni gebertirim diye cırladığım oldu ama tekme tokat kimseye dalmadım.

    1|0
    0|0
  • Bir erkeği tehdit etmenin çok daha eğlenceli yolları var.

    Neden dişiliğimden ödün vereyim?

    0|1
    0|0
  • eşimin sevgiliylen kafasında gece lambası kırmıştım

    0|1
    0|0
  • okul zmanalrında olmuştur 8. sınıfta sülo vardı onu kitapla kafsına vura vura dövmüştum ıyı hatırlıyorum:D

    1|0
    0|1
    • ağlatmadın umarım

    • Hepsini Göster
    • Sarıların sülomu bu..

  • evet ya lise zamanımda olmuştu:)döverimm seni diye tehdit etmiştim. şimdi komik geliyo şuan olsa lafımla döverim.

    0|0
    0|1
    • fiilen asla mı dövmezsin?

      sabrın taşsa bile

    • ya sinirlenince çok farklı oluyorum sabrım taşarsa girişirim kesin

    • ok.

      sabrını taşırmadan sorularıma son veriim o halde :)

  • Hemen hemen her erkeği dövmekle tehdit ettim. Kimisini de dövdüm zaten.

    0|1
    0|1
    • Vahşi Yarmagül

    • Hepsini Göster
    • gercekte dovebilirsin. buyur ringe ;)

  • evet orta okul ve lise yıllarında olmuştu, tehdit de etmedim direk dövdüm...afdfds

    0|1
    0|0
    • ortaokul yılları çocukluk zamanı ama lise artık erişkinlik dönemi.

      şimdid e dövebilirsin herhalde

    • Hepsini Göster
    • olur maç da yaparız.

      ama iddialı.

    • ne oldu maç teklifimi değerlendirmedin mi hala :D

  • çakıcam bir tane dediğim çok oldu yani :D

    bi fururum bir de yer furur laaan :@ :D !

    0|1
    0|3
  • gözünü patlatırım tokat atarım dediğim oluyo ama bunlar ciddi değil tabii. serçe parmağıyla ittirse ölürüm zaten ben hangi güçle tehdit edeyim :D

    0|0
    0|0
  • Evet yapdim :))))) Tokat attim Allahindan o bir sey yapmadi yoksa darbeden olurdum her halde:D

    0|1
    0|3
  • Çok dayak attığım oldu erkeklere :D özelliklede en çok vurmak istediğim kişiye hiç vuramamam .s

    0|0
    0|0
    • gücün yetiyo muydu yoksa senden dayak yiyenler centilmenlikten mi karsilik vermedi.

    • Hepsini Göster
    • Tabiki de :D neden birini durup dururken döviyim :DD

    • tamam, dövmeyeceğinin garantisini aldığıma göre gönderiyorum arkadaşlık teklifimi :)

  • şiddete her zaman karşıyım o yüzden onlara güç yetirecek kişilerle tehdit ediyorum

    0|0
    0|3
  • Evet ettim bir kere.

    0|0
    0|2
    • tehditin devamında herhangiş bir gelişme oldu mu

    • Hepsini Göster
    • Kesinlikle. En son o iş oldu harekete geçmiştim

    • giriştin yani adama

  • Akıllı ol aklını alırım derim

    1|0
    0|0
    • akıllı olmazsa nasıl alırsın aklını

    • Hepsini Göster
    • hımm. ee o zaman aklıma bir şey geldi.

      adam sapıksa ve bunun karşılığını yani cezasını alınca insan içine çıkamaz.

      kısasa kısas yapılınca vay onun haline :)))

  • Yok yapmadım şimdiden sonra nolur bilemem :D

    0|1
    0|0
    • elini korkak alıştırma başla.

  • Sinirden vurmuşluğum vardır.

    1|0
    0|0
  • Ağzını, burnunu kırarım dediğim oldu.

    0|0
    0|0
  • tabi sen ne sandın kızları pıçak bile çekeriiz .p

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    2

Erkekler Ne Diyor 20

  • muay thai kick boks antrenörüyüm sokakta hiç kavga etmem diyordum ama ne baktın ayağına 3 kişiyle kavga ettim dayak attık yedil işte gerçekçi olalım ;) karakolluk olduk vay efendim uyarmam lazımmış sokakta asla kural yoktur aklı olan sokakta kavga etmez ama anlamayanın kafasına vuracaksın kızlara vurmak hainliktir ama hak edene hakkını teslim etmek lazım her zaman ayırt etmeden

    0|0
    0|0
  • eski kız arkadasım bana bana bırdaha mesaj atarsan senı bende doverım abınde dover dedı sonra ben mesaj attım tekrar bakalım ne yapıcak dıye cevap vermedı aradan 2 gun gectı o mesaj attı abime ne yaptın oyle allah belanı versın dıye bende cevap vermedım odestık =) yani bana dediler ama kızlar var hemde ne kızlar yemınle adam keserler =)

    0|0
    0|0
  • :) Bnm sevglimin sallaması var ve kullanamaktan çekinmior :d

    Bu özelliklerini çok sonradan öğrendim ama olan oldu bikere :D Şiddet maduruyum :D

    Sadece dayak tehdidi olsa yne iyi ölüm tehditleri alıorm :)

    Bi gün ayrılamm gerkse ne bk yicem bilemedim :) Ankara Kızı bir başka ..

    0|0
    0|0
  • bak haci ben dayak yedim orta okulda kıza laf atayım dedim yanlıs kayaya çarpmısız :) bacak arası nakavt kalk kalkabilirsen :)

    0|0
    0|0
  • bi kız vardı aldatırken yakalmıştı bütün kolumu çizdi resmen tırnagını geçirdi kollarıma 1 ayda geçti yaralar. o gunden beri kimseyi aldatmıyorum

    0|0
    0|0
  • ah abi geldi işte delı muhtarın kızları bak sımdı asıp kesecekler :D

    0|0
    0|0
  • Bu arkadaş potansiyel köle, sadist.

    Sağlam bir hatun boynuna tasmayı taksın, kırbaçlasın bunu.

    0|0
    0|0
  • Boy/kalip oranindan mutevellit pek tehdit eden cikmadi da bir sefer ablam kafamda sise kirmisti.

    0|0
    0|0
  • ihtiyaçları yok ki konuşarak daha çok zarar verebiliyorlar :d

    0|0
    1|0
  • sinir hatunlara yakişmiyor zaten :)

    0|0
    0|0
  • Bi desin o kıza ne yaparım :D

    0|0
    0|0
  • Onlar kimki tehdit edicek onların eti ne budu ne ?

    0|0
    0|0
  • hic kimseden tehdit almadım

    0|0
    0|0
  • Tabiikide hatta dövdükte :D

    0|0
    0|0
  • sözde hepsi atmıştır ama laftan ilersi yok

    0|0
    0|0
  • Edeceklerini pek sanmıyorum ...

    0|0
    1|0
  • ergen lise dönemlerinde :/

    0|0
    1|0
  • fetisist falanmisin cuckold fantezin varmi?

    0|0
    0|0
  • dayakla tehdit ! Erkek mi ki o ?

    0|0
    0|0
  • Az önce sevgilime asılan çocukla telefonda konuştum.Beni kesicekmiş, kesemeyenin götüne sokarım o bıçağı dedim geliyo şimdi

    0|0
    1|1
Yükleniyor...