Sevdiğim halde sevmiyorum deyip ayrıldım.Vicdan azabı çekiyorum napıcam :/

Arkadaşlar eski sevgilimi hep peşimden koşturup süründürmek istedim ona 2 şans verdim ikisindede beni mahvetti geçen gün 3.defa barışmak istedi önce istemedim sonra barıştım bu seferde pişman oldum seviyodum ama aklıma hep bana yaptıkları aklıma gelicekti hep yüzüne vurucaktım bunu bildiğim için sevmiyorum istemiyorum aynı şeyleri dedim oda istemiyosan yolun açık ola dedi ama şimdide vicdan azabı çekiyorum ayrılmasa mıydım? ayrıca kıskanmıyordu ve neden barışalım ki dediğimde seni istediğim zaman görebilmek,konuşabilmek için dedi


0|0
12

En İyi Erkek Görüşü

  • Barışma ya ayrılanlar bir daha barışmasın ki doğru insanların doğru insanları bulma oranı artsın.Yoksa biz hep böyle yalnız takılacaz.

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • yani o yanlış kişimiydi diyosun?

    • Hepsini Göster
    • peki eski sevgilimiydiniz ?

    • Değildik hiç sevgili olmadık 4 sene felan olmuştu.Unutmuştum okul çıkışında araba çarpacakken kızı iteledim kendim ezildim bikaç kemik kırıldı.Hastanede uyandım bu kadar mı çok seviyordun dedi.Falan filan.Herşeyi yaparım. o üzülmesin yeter.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 1

  • Böyle pis bir insanla tekrar barışman hatandır..Pis bir karakter de duygusu sevgisi aşkı olmayan insan için üzülme ve ona geri dönmediğim için pişman olmak saçmalıktır veyahut da kendinin karakteri kötüye yöneliktir..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Vicdanın rahat olmadığına göre severek böyle bişi yaptın ..!

    0|0
    0|0
Yükleniyor...