Merhaba erkek arkadaşlarım yardımınıza ihtiyacım var!! :)

Size kısa ve net bir soru sorucam: okulda benden hoşlanan arkadaşlarım var ama dile getirmediler ki ben anladım. Ama ben de birşey söylemedim hiç umut vermedim. Onları kırmadan onlar bana açılmadan nasıl durumu dengelerim? Hiç bir şey yapmayarak mı? Not: Tüm erkeklerle seviyeliyim merhaba merhabayım kimseye bir gram umut vermedim ve onlarla çıkmayı da düşünmüyorum. Başka birinden hoşlanıyorum çünkü. Nasıl arkadaş kalabiliriz? Bide benden nefret etmezler dimi reddedince? ya da nasıl reddetmeliyim ki etmesinler, arkadaş kalabilelim? Onların açılmasına fırsat dahi vermek istemiyorum aslında.

0|0
06

En İyi Erkek Görüşü

  • onlar seni her gördüğünde akıllarında göğüslerinin olabilme ihtimali hep olucağı için , kendine bir çeki düzen ver öncelikle:)

    0|0
    0|0
    • Valla zaten gayet edepli giyiniyorum. Konu benim hanımefendiliğim değil. :)

    • Hepsini Göster
    • Yahu ben zaten hanımefendiyim. Neyime çeki düzen vereceğim?

    • sizin hanımefendiliğinizle ilgili bir sorununuz mu var?

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ahhh ahhh... insan güzel olunca peşinden koşan çok oluyor demekki :) Neyse yapabileceğin birşey yok kendin ol ve onlara seviyeli bir şekilde arkadaş olarak kalmamız gerektiğini söyle ya da belirt artık ne şekilde yaparsan onu kendin bulucaksın. Arkadaşlığın ile ilgili sorun yaşamazsın bunu en başta yapman çok önemli onlara ümitde vermemelisin. Seni anlıyacaklardır biraz içlerinde burukluk olucaktır tabi ama sonra düzelir merak etme.. :)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • ekinler-bas-vermeden-kör buzagi-topallamazmis

    0|0
    0|0
    • Yahu nerden bileceksin sen üstte milyon kez yazdım. Sen hiç seninle meraba meraba olan birinden hoşlanmadın mı?

  • Kaç kisiydiler

    0|0
    0|0
  • Kızım başkasını seviyorsan onu sev başkasından sanane ? nefret felan etmezler... Sevdiğine Git... :p

    0|0
    0|0
    • Gidebilsem gidicem de :D utanıyorum :D hem ks da falan da erkekler kızların açılmasını hoş bulmuyormuş :D ki ben zaten açılmam :D anca gider naber falan zırvalarım bişeyler :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...