YARDIM LÜTFEN!!!sevgilimden bizden kaynaklanmayan sebeplerle ayrıldık.ne yapmam lazım??

haziran başı gibi tanıştık.çok çabuk ısındık birbirimize.çok da iyi anlaşıyorduk.ikimizin de hayatındaki en mutlu 1 ayını geçirdik.hatta birbirimize o kdr güvendik ki seviştik.ama okul bitip evine gidince arada mesafeler oldu.bi de bunu baş belası bir eski sevgilisi vardı.çocuk silah ve bıçakla bir iki defa önünü kesip korkutmuş.bunlar yetmemiş üstüne faceini bulup farklı isimlerden ölüm mesajları gönderiyordu.bunları ailesi de biliyo tabi.oraya gittiğinden beri ailesi hayatına kimseyi sokma ayağını denk al gibisinden şeylerle kızın hergün kafasını yediler.gittikten 1 ay sonra ayrılmak istediğini söyledi.son 1 ayda da neredeyse hiç konuşmak istemedi.çocuğun buraya gelip ona ve bana zarar vermesinden korkuyodu.bi de üstüne ailesinin bu baskısı.geçen gün geldi buraya acayip değişmiş.beni görmek istemediğini söylüyordu.bn de bir gül alıp kapısına gittim ve o görmeden kapıyı açınca hmn içeri daldım.beni görmek istemediğini gitmemi söyledi.bn biraz ısrar edince geçtik içeri konuştuk.aslında konuşamadık.çünkü bn b, cümlemi bile tamalayamadım.hep istemiyorum diyerek böldü cümlemi.bi yerden sonra duygu boşalması yaşadım ve hüngür hüngür ağladım.o zmana kadar bana sert olan kız sarılıp teselli etmeye çalıştı.arada ufak öpücükler filan.bi vakti sonra gitmemi istedi ve bir daha beni görmek istemediğin tekrarlayıp durdu.şimdi beni görmek istemiyor ama tlfndan da arada bir olsa mesajlaşıyo.ne yapmam lazım hiç bilmiyorum.şu an tek yaptığım beklemeye çekilip düzelmesini beklmek.ve arada bir iki küçük süpriz yapmayı düşünüyorum

0|0
12

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence uzak dur. Kızın başını yakarsın. Daha gençsiniz, bu yaşadıklarınız da güzel bir anı olarak kalsın kapansın ilişki. Kız seni teselli etmek için sarılıp öpmüş. İstemediğine inandırmış kendisine belli ki... ve bu ilişki çok uzak gibi görünüyor. üzüldüm ama yapabileceğin pek fazla birşey yok.

    0|1
    0|0
    • kızın başını yakarsın derken nasıl bir şey anlamadım?kızın söylediklerinin aynısını şu an bana söyledin ama elbet bu olay öyle ya da böyle bitecek.ya sonrası?şimdi kızı bu zor durumda ortada bırakıp gitmek ne kadar mantıklı?şimdi burda izmirde ailesinin yanında değil ve kendini güvwensiz hisdsedecek bu durumda olsan sen bırakır mıydın?ben bir iki aya kadar hiç yoktan fikirlerinin değişeceğini düşünüyorum.o zmaan kadar da arada bir ona yüzünü güldürcek ufak süprizler yapğmayı düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • bu kdr iyi anlaşabileceğim,hayata aynı gözle baktığım ve bu kdr çok sevebileceğim birisini bulmuşum ve onu hiç kaybetmeye niyetim yok.sabredip beklemek en mantıklısı

    • Evet bekleyebilirsin. Kızın hayatına müdahalede bulunmadan. En olmadı kız okulunu bitirene kdr sabredersin sonra dilerseniz bir yüzük takarsınız. Eski sevgiliden uzak bir hayat kurabilirsiniz kendinize. Sabır en önemli etken. Senin onu sevdiğin kadar o da seni seviyorsa bu iş olur. Ama kız kendini inandırıp seni unutmaya başlar da hayal ettiği gelecekte sen yok isen çok üzülürsün. Bekle ama herşeye hazırla kendini. Olumsuzlukla karşılaşırsan yıkılma.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • okul okuyosunuz ama hala bılıncınız yok... olum mesajları tehtıdler vs var ve neden duruyorsunuz ? mahkemeye verın surum surum surunsun kopek içerde.. yazık. boyle sessız kalıyosunuz ya olanlara hakkaten yazık.

    0|0
    0|1
    • bi sen akıllsıın.şimdiki adalette sonuç alınabilse sorun değil.çocuk haklkında 3 tane dava var bir sonuç yok.ondan hergün tvlerde bir kadın ölüm haberi geçiyo demi?

    • Hepsini Göster
    • yobaz olmadım ya ona sukur :) neyse sana hayatta basarılar. bye

    • ben bu halimle yobazsam yobazım :) hiç yoktan g.tü kalkık değilim :)

Erkekler Ne Diyor 1

  • bırak gitsin reis...hiç boşuna uğraşma sen nasıl bir erkeksin hacım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...