Böyle bir ilişki için ne yapmalıyım?

Kadının erkekten üstün olduğu, erkeğin tek görevinin efendisine hizmet etmek olduğu, ev işlerini erkeğin yaptığı ve tüm kuralları kanın koyup erkeğin onun gözetiminde yaşadığı ilişkiler hakkında ne düşünüyorsunuz? Böyle bir ilişki ve evlilik şahsen hayalim sizce bu zor mu?
Güncellemeler:
Başka cevap?
Teşekkürler

0|1
118

En İyi Kız Görüşü

  • :) zor değil. yönetici ruhlu ve köle manyağı birini bulabilirsen.. :)

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • :) o an o gün ayvayı yediği ve yiyeceğin an ve gündür. kolay gelsin.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

107
  • Abi sen kafayi yemişin böyle istek mi olur lan millet çikolata ister ne bileyim sevgili ister ama sen ilişkide karı rolü oynamak istiyon çok saçma allah akıl fikir versin ne diyeyim

    Not : Yanlış anlama tabi hayat senin hayatın benimki sadece bir tepki doğru bulmadım cunki ama tabikide öyle bir kadın bulursan yaşarsın ne diyeyim 😊

    0|1
    0|0
  • Ya pes et artık sorma şu soruyu psikopat mısın yaa?

    0|0
    0|0
  • Ayyy ne guzel. olurdu ama bir yandan calisack yok. oyle bedavadan evde oturmak

    0|0
    0|0
  • dostum dun aksam hangı fılm ı seyrettıysen bıdaha ızleme sen..

    0|0
    0|0
  • Seni ben alicam :D

    0|1
    0|0
    • Dominant birisiniz sanırım :)

    • Hepsini Göster
    • @MrsWinnchester denemekten size zarar gelmez ki?☺

    • @FinancialSlawe arkadaşım istemiyor daha fazla rahatsızlık vermesen kimseye?

  • Garson ol bak.

    0|1
    0|0
  • imkansız xdddd

    0|0
    0|0
  • Sacma...

    0|0
    0|0
  • sapıkmısın lan sen

    0|0
    0|0
  • Zor degil ama saçma

    0|0
    0|0
  • Var ki

    0|0
    0|0
  • Varsa bende alirim valla yere bastırmam.

    0|0
    0|0
  • Bu ilişki değil kölelik

    0|0
    0|0
  • Dostum sen 1 doktora görün

    0|0
    0|0
  • Çok güzel bence

    0|1
    0|0
    • Teşekkür ederim :) ama malesef kendi üstünlüğünü farkeden ve femdom bir birliktelik isteyen insan sayısı çok az

  • Kısacası femdom bir ilişki. Bende istiyorum ama çok zor

    0|0
    0|0
  • Çok kolay da sana acıdım ya la

    1|0
    0|0
Yükleniyor...