Erkek arkadasimin yaklasimini anlayamadim?

Erkek arkadasimla 7 8 yil once internette oyunda tanistik sonra yillar icinde zaman zaman konusmaya basladik simdilerde ise sevgilim 4 aydir bir birliktegimiz var. Ama ilk bulusmamizdan beri benimle yakinlasmak istediğini soyluyor. Bense dogru bulmuyorum. Taviz verince sanki benden soguyacak gibi beni cepte gorecekmis gibi hissediyorum ona bagimli kalacakmisim gibi. o ise bunun aitlik getirecegini birbirimizi daha cok sahiplencegimizi söylüyor eger biriyle yatip kalkmak gibi bir derdi kendi sehrinden yakinindan biri bulacagini beni sevdigi icin beraber oldugunu soyluyor sizce durum nedir neden benimle beraber? Yakinlasmak istemesi neden? Yakinlasirsak ne olur?
Güncellemeler:
Yakinlasalim mi diye sormuyorum amacini soruyorum? Neden boyle davraniyor dogru mu soyluyor?

0|0
911

En İyi Erkek Görüşü

  • seni okadar çok istiyorsa neden seninle evlenmiyor dogru olan bu
    desene sen ona beni sevdigini duymak degil benimle evlenmek istedigini duymak istiyorum diye bakalım ne dicek

    0|0
    0|0
    • EVlenmek istedigini soyluyor zaten hatta ilerisiyle ilgili planlarda yapiyoruz ara ara ama 2 3 yildan once evlenemeyiz. Benim okulum var daha

    • Hepsini Göster
    • Dogru insan sevebilecegim biri okdugu icin. Ha diyince bulunmuyor

    • aceleyede gerek yok

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

910
  • Kesinlikle gurur diye bir sey var kesinlikle taviz verme bir kiz olarak koru kendini cok istiyorsa seni devam edin alsın kendine istediginiz kadar yatın yani

    0|0
    0|0
    • Yok yanlis anladiniz sanirim yakinlasalim mi diye sormadim bu sekilde davranmasinin nedenini sordum. Sebebi yakinlasacak birini mi aramasi gercekten biseylet hissetmesi mi

    • Erkek milleti guven olmaz cebe attım diyede dusunebilir özurdilerim bu arada dogru anladimda yanlis cevap verdim 😊😙

  • Çünkü onun tek amacı cinsellik inan bana.. Birincisi insan sevdiği kadına dokunamaz bu aitlik getirmez.. İkincisi daha ilk buluşmadan söylüyorsa aklı fikri cinselliktir sana söylediği şeyler hep bahane.. Yok başka şehirde bulurum bilmem ne.. Bak bende erkeğim bilirim.. O Adama bu konuda güvenme..

    0|0
    0|0
  • Ya bence sen sadece okul için istemiyorsun her şeyi planlı yaparsan her şeyi başarırsın aynısı benim içinde geçerli benim youtube kanalım var ama ders de var yazdan her şeyi halledebilirsin emin ol.

    0|0
    0|0
    • Yorumunuzu anlayamadim yani alakasini. Daha onceki yorumlardan kalan evlilik olayina cevabense ailem izin vermez ayrica okul bitmeden olmaz zaten

    • Hepsini Göster
    • Iliski olmadan olamaz mi ben 2 3 yil bekleain diyorum sadece. Insan istedikten sonra bekler. Sonucta bakir erkeklerde var

    • Bilmem olabilir sen bilirsin

  • Onun amacı kesinlikle sadece kullanmaktır, seviyorsa evlensin seninle !
    O zamana kadar eline bile dokunmamalı

    0|0
    0|0
  • Bazı erkekler yakınlaşma sonrası daha da bağlılık duyabilir

    0|0
    0|0
    • Ama pek guvenmiyorum açıkçası daha.. Ustelik ben kimseyle beraber de olmadim. Sadece beraber olma amaci ne gercekten dogru mu söylüyor anlayamadim

    • Hepsini Göster
    • Sevdigini onemsedigini hissediyorum ama yakinlasmak istemesi kafami bulandirdi

    • Belli başlı yakınlaşma yaşa ama kendini ona sunma derim ben

  • Senin düşüncen doğru. Erkek bu, yakınlaşmak ister, nefisleri daha ağır onların. Mantık aramaya gerek yok.

    0|0
    0|0
  • yaşa bak internette 7-8 yıl önce tanışmaya bak yalanın batsın 11 yaşındamı internette tanıştın güzelim)))

    0|0
    0|0
    • Hayir lise 1 deydim yani 14 yasinda simdi iste 22 yasindayim yani 8 yil once. Herkes senin gibi sahtekar mi sandin

    • O zaman beyin alda gel cevap falanda verme bana

    • ah güzelim ammada sinirlenmiş yesinler seni

  • Söyledikleri doğru da olabilir ama pek te güvenmemek en büyük sigortadır.

    0|0
    0|0
    • Yakinlasmayi bende düşünmüyorm ama boyle bir taleple gelmesi beni sasirtti afallatti ama soyledikleri banda mantikli geliyor acikcsi.

  • Ayrilik gibi durum olursa sen magdur olursun

    0|0
    0|0
  • Yalan soyluyo kanka

    0|0
    0|0
  • yalandan kim ölmüski. Ayak yapior sana.

    0|0
    0|0
  • izin vermeyin böyle apaçilere

    0|0
    0|0
  • yakınlaşma yanarsın,

    0|0
    0|0
    • evlilik oncesi bende karsiyim zaten ama niyeti ne onu anlamadim. Hani bu yuzden ayrilmak istedim yalvardi olmaz diye. Kalkip benim icin yasadigim sehre falanda geldi. bir kizla yatmak icin bu kadar caba gosterilir mi kendi sehrimde kiz mi kalmadi dio hani seyi merak ediyorum neden benimle beraber?

    • Hepsini Göster
    • ODamuhendis bende smuhendis olacam. Bana sadece beraber cok iyi anlasabildigimiz icin ortak hayaller kurabildigimiz icin berber oldugunu soyluyor. Yani gerçektende iyi anlasiyoruz. Bide artik skildigini soylefi oyle sacma iliskilerden. Facefr iliski durumunu bile degistirdi ailesinin girecegini bike bile

    • yaşayıp görmekten başka çaren yok gibi,

  • Bence yakınlaşma kardeşim

    0|0
    0|0
  • Uzak dur derim

    0|0
    0|0
  • Ayrılmıyacağınız ne malum taviz verme elde edene kadar tabi öyle söyler

    0|0
    0|0
  • Yakınlaşınca uzaklaşacaktır, bu tipler böyledir; aşıksan göremezsin işte bu durumu ne yazıkki. Sonucunda üzülürsün bence.

    0|0
    0|0
    • evlilik oncesi bende karsiyim zaten ama niyeti ne onu anlamadim. Hani bu yuzden ayrilmak istedim yalvardi olmaz diye. Kalkip benim icin yasadigim sehre falanda geldi. bir kizla yatmak icin bu kadar caba gosterilir mi kendi sehrimde kiz mi kalmadi dio

    • Hepsini Göster
    • Bekleyin, evlenince olur diyin. Bakalım ne dicek , yanınızda kalırsa zaten problem yok.

    • Ayrildiktan sonra bahsini acmicam dedi ki. Saygi duyuyrum dio

  • Sakiii taviz verme.."biriyle yatip kalkmak istesem, kendi sehrimden..." sözleri taktik.. tecrübeden söylüyorum. yarin bir gün sklir senden, bir bshaneyle birakir. yok sen daha iyisine layiksin gibi gibi zirvaliklarla geliyolar sonra

    0|0
    0|0
    • SIzde mi yasadiniz bu durumu

    • Hepsini Göster
    • Nasil yani ne oldu anlatir misiniz

    • söyle ki: genelde önce öpüsmeyle baslar, sonra daha fazla ister, dokunmak gibi, derken seninle yatmak istedigini söylecek kadar düser.. öpüsücem daha fazla yapmam desende, insan nefsi, illaki o an kontrolunu kaybedebiliyorsun. ben cok sükür en kötüsünü yapmadim amaa ayrilinca kendimi cok kötü hissettim.. kullanilmis gibi.. keske bunlari yasamaydik dedigimde, sende izin vermeseydin diye tepki aldim.. seven erkek dokunmak ister, izin ver gibisi laf.. tamam dokunmak ister, icinden illaki gecer. seninde gecicek amaa ona basta sinirlarini söyle.. eger uymak istemiyorsa bence uzaklas.. o kadar sapitiyorlar ki.. yok acik resim yolla bilmem ne.. yollamazsan kötü film izlerim, bu daha mi iyi gibi igrenclesiyorlar.. bir abla tavsiyesi.. erkek seciminde ahlaka bakacaksin.. yok namz kiliyo, yok kibar.. hepsii laf.. ahlakini yitirmis erkekten hersey beklenir.. meta, cinsel obje olarak görmelerine izin vermemk lazim erkeklere.. dedigim gibi heersey ahlakk.. bu tecrübem kulagima küpe oldu..

  • kızım bunlar hikaye ya. hepsi ezberlemiş anasını satayım bari farklı birşey söylesin. defet gitsin onu ya ne sevgilisi allasen

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...