Arkadaslar fikirlerinizi soylerseniz cok memnun olurum yardim edin :( ?

Arkadaslae merhaba sehir disinda uni okuyorum ikinci universitem ve ananemle beraber kaliyoruz evde. Siniftaki cogu kisi benden kucuk bir tane grubumuz var dortlu iclerinde bir kiz cok fena benimle yasit. Bu aralar bu dortlu grup samimi olmaya basladik ama o kiz cok gozume batiyo davranislari konusmasi hic hosuma gitmiyo. Hepsi yurtta kaliyolar ben evde kaliyorum diye sanki onlari her gun cagirmak zorundaymisim bir seyler yedirmek zorundaymisim gibi hissettirip laf cakiyolar uc defa yemege aldim zaten. Hatta yuzume karsi ananeni gonder biz gelip yerleselim dedikleri bile oldu. Ananemle o kadarrr rahatim ki o hem cok anlayisli hem de hicbir seyimi eksik etmez bunu gordukleri icin gozlerine mi batiyo anlamadim surekli cagirmak zorundaymisim gibi hissettiriyolar her okul cikisi bir kafeye bir yere gidiyolar bazen isim var diyorm ama aslinda hic gitmek istemiyorum bahane bulmaya calisiyorum hemen tabi sen evdesin git yemegini ye rahatina bak diye lafini yapistiriyilar tek bu degil baska tum ozellikleri konusmalari hosuma gitmiyo cok drgisikler benim yetisme tarzimla da cok farkli ozellikle o fena olan. ben her okul cikisi bir yrde onlarla oturmak zorunda miyim ya da bu laflarini cekmek zorunda miyim stres oluyorum resmen ya mesafe koymak istiyorum gelemiyorum bu durumlara uni hayatimi boyle gecrmek istemiyorum her gun ne bahane bulsam diye gitmek istemiyorum artik cok bunaldim ne yapmaliyim nolur yardim edin

0|0
11

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

11
  • sen de bu kadar uun bir yazı okuttun yahu.
    yavas ilişkin kes diğer kızlar kaybetmeden ama

    0|0
    0|0
  • O arkadaşlarınla ilişkini kes. :)

    0|0
    0|0
    • Nasil yapabilirim iste ayni siniftayiz mesela her okula gidecegimiz zaman ariyolar asagida bekliyoruz filan her gun cagiriyolar sinifta bana yanlarinda yer tutuyolar ders arasnda surekli beraberiz nasil yapcamm

    • Soğuk davran biraz mesela çağırdıklarında gitme. Onlar anlar zaten. :)

Benzer Benceler

Yükleniyor...