Ya yerim ya bu cocuk bana asık olsun istiyorum?

Ya yerim ya bu cocuk bana asık olsun istiyorum?
Ya ben hoşlanıyorum sanirim ama onu bilmiyorum ama cok yakin olduk konusmadan iki emoji ile anlasabiliyoz bazen 😃 bana asık olur muuu kii ya da nasil olur taktik verin yerim bunu bennn 😍😍😍
Güncellemeler:
Bana karsi bisey var midirr nasil anlarimmm
Yaaaa hoşlanıyorum ergen dimeyinn ama ilerleyemiyorummm olmayor 😄

0|1
414

En İyi Kız Görüşü

  • Gerçek dünyaya dön onlar kurmaca, ilizyon. Hayat o kadar kolay değil. Kandırılıyor olabilirsin acı ama gerçek...

    0|0
    0|0
    • Once bir kazik yemek lazim sanirim dimi. Kelebekler ucuyodu az once zehirledin hepsini ya hevesim kacti yeminle 😄😄😄

    • E ama şimdi birilerinin gerçeği söylemesi lazım hayat laylaylom değil işte. Gerçekçi olmak gerek. :)

En İyi Erkek Görüşü

  • bütün bedenim senin olsun demiş. Sen daha haaaalaa nasıl anlarım diyorsun.

    0|0
    0|0
    • Ya duygusal bisi yok gibi sanki arada bazi dedikleri var ama anlamıyorum ki acaba bisi hissediyo mu hoşlanıyo mudur bilmiyorum

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

313
  • ulan bu lafı ben desem sen ne demek istiyon lan degişik gibi laf sokar gider cümle sırıtıyor bir kere

    0|1
    0|0
  • Çok bunaltma la çocuğu sıkılır bırakır sonra burda aşk acısı çeker hale gelirsin benden söylemesi

    0|0
    0|0
  • Ohoo bu ne lan?
    Aşktan öte sekse gidiyor bu iş.
    Hayırlı işler.

    0|0
    0|0
  • yarında bu çocuktan kurtulmak istiyorum diye anırırsın demedi deme...

    0|0
    0|0
  • Ergen mod on.!

    0|0
    0|0
  • Ergen muhabbeti

    0|0
    0|0
  • Olacak bu is 😏

    0|0
    0|0
    • Olmuyo iste burda tıkalı ileri gitmiyo. Ama az once dedi ki. Senle artik kelime kullanmadan anlasiyoruz onu fark ettm dedi 😃 ama bana karsi duygusal bisey yok sanirim

  • subliminal dolu lan bu mesaj

    0|0
    0|0
  • Olsun olsun kırk defa söyle olur insallah

    0|0
    0|0
  • Ye ye. Oldun 100 kg

    0|0
    0|0
  • alın bu liseliyi

    0|0
    0|0
  • alın lan şu ergeni şurdan

    0|0
    0|0
  • Zaten sana bariz yürüyor :) :)

    0|0
    0|0
    • Ya sakayla karışık kayniyo arada ama duygusal bisey var mi ki nasil anliycam

    • Hepsini Göster
    • Olabilr... Neyse ileryen zamanda herşey çıkar ortaya

    • Bence olmaz gibi ama olsun istiyorm

  • sana yürüyo

    0|0
    0|0
    • Bende ona yürüdüm 😄

    • Ama şakayla karisik oluyo sanki kayniyo arada

  • Yeme sıkıntili olur :D akisina birak

    0|0
    0|0
  • Ergenler. Kesin onuda yakisikli diye sevmisindir

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...