Acilen dertleşmeye ihtiyacım var?

çok kötüyüm lütfen size sorularım olcak nolur yardım edinnn?

0|2
735

En İyi Erkek Görüşü

  • derdime derman olsanda bir dinle dökülsem rahatlarım belki mi diyorsun?

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • söyle canım hayırdır noldu

    0|0
    0|0

    • neredeyse sevgili olacağım çocuk bana çok baskı kuruyodu şu son zamanlarda erkekler hakkında buluştum konuştum trip attı falan olay kötüye gitti iyi olduk son görülmeyi kapattı? diyoki çıkmıyoruz etmiyoruz sanaldan çıkmam ben dedi dediki sadece fitnesstamı buluşcaz dedi? sonra ark kalalım flnbi trip attı dedimki ben eski emreyi özledim dediki eski o bu yeni emre diyip güldü mesajlarıma da takmıyor? hiç yüzyüze görüşmedik beraber sorun o zaten dedi?

      bana demiştiki seninle uzun zaman birlite olmustu? hatta bulustuğumuzda gözlerime bakamadı? dediki asık olmaktan korkuyorum dedi çok kırıldım dedi 1 senedir yalnızım demişti? dün beni kaybedersin dedim sana kalmıs sen bilirsin dedim bana aynen bana kalmıs dedi? ayrıca dediğin erkek tiplerinden diil ve çocuk başta çok baskı kurdu bana inanılmaz derece bir ara anondan birisi mesaj attı konuşmuştum kimsin diye o anon bana senle çıkmak için uğraşıcam demişti aşığım tek sana demişti buluşalım demişti o çocu

    • eksik yazı

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

634
  • elimden gelen yardımı yapmaya sorularına cevap verme ye çalışırım

    0|0
    0|0
  • Derdim var deme derdimden çok bana mesaj atan var de :D

    0|0
    0|0
  • sevgilimde ayrıldım ne yapamalıyım gibi bir dertleşmedir kesin işim olmaz

    0|0
    0|0
  • Güncelleme kısmına yaz.

    0|0
    0|0
  • Aşk meşk işleri değilse , konuşabiliriz...

    0|0
    0|0
  • Selam buyrun ben yardimci oluyim sevgi hanim

    0|0
    0|0
  • tamam

    0|0
    0|0
  • Acil hastNede kizim

    0|0
    0|0
  • Hadi bakalım.

    0|0
    0|0
  • gel dertleşelim.

    0|0
    0|0
  • bana anlatabilirsn dinlerim :)

    0|0
    0|0
  • bu saatte ne olabilir ki

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun

    1|0
    0|0
  • Buyur arkadasim

    0|0
    0|0
  • sanırım aşk sorunları.

    0|0
    0|0
  • Sıkıntınız her neyse yardımcı olmak isterim..

    0|0
    0|0
  • dinlemek isterim anlatırsan

    0|0
    0|0
  • sevgili sorununmu var

    0|0
    0|0
  • sevgilinden ayrıldın,
    unutamıyorsun vs.. vs?

    0|0
    0|0
  • Sor bakalım dinliyorum

    0|0
    0|0
  • sor canım

    0|0
    0|0
    • neredeyse sevgili olacağım çocuk bana çok baskı kuruyodu şu son zamanlarda erkekler hakkında buluştum konuştum trip attı falan olay kötüye gitti iyi olduk son görülmeyi kapattı? diyoki çıkmıyoruz etmiyoruz sanaldan çıkmam ben dedi dediki sadece fitnesstamı buluşcaz dedi? sonra ark kalalım flnbi trip attı dedimki ben eski emreyi özledim dediki eski o bu yeni emre diyip güldü mesajlarıma da takmıyor? hiç yüzyüze görüşmedik beraber sorun o zaten dedi?

      bana demiştiki seninle uzun zaman birlite olmustu? hatta bulustuğumuzda gözlerime bakamadı? dediki asık olmaktan korkuyorum dedi çok kırıldım dedi 1 senedir yalnızım demişti? dün beni kaybedersin dedim sana kalmıs sen bilirsin dedim bana aynen bana kalmıs dedi? ayrıca dediğin erkek tiplerinden diil ve çocuk başta çok baskı kurdu bana inanılmaz derece bir ara anondan birisi mesaj attı konuşmuştum kimsin diye o anon bana senle çıkmak için uğraşıcam demişti aşığım tek sana demişti buluşalım demişti o çocu

    • Hepsini Göster
    • geçenlerde onu kıskandırdım dedimki yaz gelsinde parti yapsak eski sevgililerimi çağrıcam dedim o da şimdi bendeler dedi sonra dedimki kıskanıyosun limi dedi david beckhamı dedi dedimki çok fena onu görümce that oluyprım dedi dediki 5-6 gün takmazsam laf etme demişti sonra gene trip attı o günden sonra david e sarılırım dedim diktir git dedi profunu değiştirdi bir triplere girdi ama bsna kanka dedi bir gülme emojileri falan atıyo çok tuhaf girdi çıktı whatsappa

    • kıskandırma yap ama öyle değil başka erkeklerden bahsedersen erkekler soğur canım

  • anlat dinleyelim ozman :)

    0|0
    0|0
  • tama hemen

    0|0
    0|0
  • aşkla ilgili değilse dinleyebilirim.

    0|0
    0|0
  • sıkıntın ne

    0|0
    0|0
  • dinleyebilirim

    0|0
    0|0
  • Sor gözüm

    0|0
    0|0
  • sor da edelim

    0|0
    0|0
  • Buyur

    0|0
    0|0
  • Sor çabuk

    0|0
    0|0

10 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Benzer Benceler

Yükleniyor...