Erkekler özellikle siz cevaplayın?

Arkadaşlar ben okulda bir çocuğu seviyorum. Instagramdan fake açıp mesaj attım aynı okulda olduğumuzu falan söyledim konuşma ilerledi yarın bir bakarım çevreme beni izleyen var mı diye dedi. Ertesi gün mesaj attı kimseyi görmedim diye bende ben seni gördüm dedim neler giydiğinden falan bahsettim sonra diğer gün kim olduğunu buldum dedi ama bulduğu kişi ben değilim işte böyle biraz konuştuk diğer günde yaptığı hareketlerinden falan bahsettim yani toplam üç gündür konuşuyoruz. Şimdi asıl meseleye geleyim ben bunun tenefüslerde fotograflarını falan çekmiştim onları atsam rahatsız olur mu sinirlenir mi veya hoşuna mı gider erkekler siz yanıtlayın siz olsanız rahatsız mı olurdunuz?
Güncellemeler:
Arkadaşlar ben okulda bir çocuğu seviyorum. Instagramdan fake açıp mesaj attım aynı okulda olduğumuzu falan söyledim yarın bir bakarım çevreme beni izleyen var mı diye dedi. Ertesi gün mesaj attı kimseyi görmedim diye bende ben seni gördüm dedim neler giydiğinden falan bahsettim sonra diğer gün kim olduğunu buldum dedi ama bulduğu kişi ben değilim. diğer günde yaptığı hareketlerinden falan bahsettim yani toplam üç gündür konuşuyoruz. Şimdi asıl meseleye
Lütfen cevabı gerekçesiyle yazın neden söylemeliyim ya da neden söylememeliyim?

0|1
111

En İyi Erkek Görüşü

  • Kötü bir fotom değilse hoşuma gider daha çok meraklandirir

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Olur öyle arada

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

010
  • Hhahahahahah koptum resmen :D:D:D:D:D:D kızdaki olaya bak la dedektiflikle beraber gizli sapıklık da yapıyor ulan yeni nesil nasıl bir manyak :D :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Şahsen hoşuma giderdi ama sadece ego kabartır o kadar. Bence o kadar ulaşılabilir yapma kendini. Zor olmaya çalış herzaman ilgi çeker

    0|0
    0|0
  • neden böyle bir gizlilik yaptın ki onu çözemedim?

    0|0
    0|0
  • Bilemicem şahsen benim hoşuma gitmez

    0|0
    0|0
  • Saçma olur atma derim o ne öyle sapıklık gibi😄

    0|0
    0|0
  • Atma sakın sapık mısın ya

    0|0
    0|0
  • Kimsenin hoşuna gitmez böyle izlenmek

    0|0
    0|0
  • devam et

    0|0
    0|0
  • Cesaret gibisi yoktur

    0|0
    0|0
  • Hey allahm brk bu isleri dersini cls

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...