Arada karşılaştığınız kız sizi facebooktan eklerse ne düşünürsünüz?

Ama samimi cevaplar kimse gaza getirmeye çalışmasın lütfen bazıları basitlik diyor ne alaka ki cidden öyle mi olur?

0|1
111

En İyi Erkek Görüşü

  • Türkiyede her şey basitlik her yüz verme kaşarlık olarak algılanıyor. Hem erkekler hem kızlar tarafından. Hani geri kafalılıktan çıksak aslında öyle basitlik filan değil normal bişey hatta arkadaş amaçlı da eklersin ama Türkiyede yaşıyorsan üzgünüm basitlik. :)

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

110
  • Benim konuşma tarzı mı ve hal ve hareketlerimi, birde beni tanımak istediğini düşünürüm.

    1|0
    0|0
  • Ne alakası var ya basitlikle falan. Tanışmışsak önceden eklesin tabi. Birşey düşünmem onaylarım.

    1|0
    0|0
  • İyi de bunu ne anlamda anlamalıyız? Bir erkeği mi ekliyor bir kızı mı ekliyor bu kız

    0|0
    0|0
    • tabiki erkek. kız demekki çocuktan hoşlandı eklemek istiyor. kız kızı eklese ne olacak Allah aşkına

  • iletişime geçip konuşmak istiyordur korkmaya gerek yok

    0|0
    0|0
  • hoşlanıyordur diye düşünürüm bende hoşlanıyorsam kabul ederim yoksa etmem abaza değilim

    0|0
    0|0
  • en iyi görüş de 1 exper at Allah sevdiğinize kavuştursun :) cc

    0|0
    0|0
  • Beni sewiyo baska neolcak?

    1|0
    0|0
  • Hoşlanıyor benden derşm

    1|0
    0|0
  • Hicbisey.

    0|0
    0|0
  • Ne güzel olur

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey. :)

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...