Kiz ne yazayim?

Arkadaslar gecen gun bir kizdan numarasini istedim ve aldim. Ertesi gun 1 saat kadar whatsapta konustuk. Sonra 3-4 gun oldu hala bisey yazmadim yazamadim. Konusacak konu bulamiyorum. Yani selam - selam - naber iyiyim bitti. Daha nasil devam ettircem su konusmayi bir allah rizasi icin yardim edin :)

0|0
42

En İyi Kız Görüşü

  • dinlediği sevdigği dizi film şarkı sor şarkı gönderin birbirinize acayip uzun bir muhabbet olur zaten :D birbirinize film önerin ertesi günü olan planlarından bahset hem klişe değil hemde konu konuyu baya açıyo kitap okumayı seviyorsanız kitaptan gir olaya ama biliyosan ha şebek şebek konşma sonra :D :D :D :D :D

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

31
  • Bana göre kafa yapısı uyuşan insanlar daima konuşacak bişeler bulur

    1|0
    0|0
  • ahahaha havadan sdan girin mavsimler sizi bahara götürür :D

    0|0
    0|0
  • Okul nasıl gidiyo ne , günün nasıl geçti de gerisi geliyor zaten emin ol :)

    0|0
    0|0
  • Bir eig verirsen söylerim..

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...