Lütfen görüş belirtin çok kararsız kaldım çocuk iki kere mesaj attı şimdi sıra bende mi yoksa bıraz daha kostursam mı?

Arkadaşlar bir çocuk vardı 2 ay kadar mesajlastık falan cok da tatlı bırı yalnız şöyle bir sorun var o ıstanbulda yasıyor normalde ben de ıstanbulda yasıyorum ama okulum oldugu ıcın sureklı edırnede kalmak durumundayım yanı sızın anlayacagınız farklı sehırlerdeyız bana kalırsa uzaktan uzaga sevgılılık olmaz ona sıgınarak baska seylerı bahane edıp cocuktan ayrıldım 2 hafta sonra bahaneyle bana mesaj attı ama normal konusuyor falan bir kaç gündür yine yazmıyor sızce ne yapmalıyım ben de mesaj atıp yeşil ışık mı yaksam yoksa koştursam mı peşimden lütfen görüş belirtinnn?

0|0
23

En İyi Kız Görüşü

  • Peşinden koşturmalık bir durum yok. Siz zaten konuşuyormuşsunuz, mesafeden dolayı muhabbeti kesmişsiniz. Eğer çok aklımda kaldı, belli olmaz mesafe de olsa sonuna kadar denemek istiyorum diyorsan konuş.
    Emin değilsen de hiç karşı tarafında kafasını karıştırmaya gerek yok.

    1|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

12
  • Peşimden koştursam mı ne demek ya?
    İnsan mısınız lan siz? Sevgi, duyarlılık, insaniyet bunların hiç birinden mi ders almadınız? Kafanızda tek bildiğiniz kaçan kovalanır, ben kaçayım o kovalasın.
    Günü gelir kaçtığın bir gün kayar kızın tekine ayak tırnaklarını dişlersin oturup. Sonra yazarsın buraya erkekler acımasız, cani vs.
    Size yaşama hakkı tanıyan Allah ne düşündüde sizi hâlâ helak etmedi KAFAM ALMIYOR!

    0|0
    0|0
  • mesaj at yoksa kaybedersin koşmaktan sıkılır bir süre sonra

    1|0
    0|0
  • İnşallah seni bırakırda çü. k gibi kalırsın ortada.

    0|1
    0|0
    • niye oyle dıyorsun ben acı cekmemek ıcın korktugum ıcın ondan ayrılmak zorunda kaldım kac gece agladıgımı sen bılıyor musun da boyle konusuyorsun

Benzer Benceler

Yükleniyor...