Herkese açık soru?

Ben bir çocuktan hoşlanmaya başladım bu çocukta derste sürekli bakıyor yani yatıyo ama uyumuyo resmen bana bakıyor kaç kere fark ettim sadece ben değil bir kaç kişi daha farketmişler. Çocuk çok hoşuma gidiyor ama ben belli etmiyorum bişey. Bu çocuktan hoşlanan bir kız daha var sınıfta yani fark ettik. Bu çocuk normalde sürekli benimle yakın olmaya çalışıyodu sürekli yanıma geliyordu ama bugün gelmedi o kızla onun arkadaşlarıyla daha yakındı buna çok üzüldüm açıkçası yani napmaya çalışıyor? Sürekli beni izliyorsun yanımdan ayrılmıyorsun ama gün geliyor yanıma gelmeyip başka kızla yakın oluyorsun. Yani bu nedir arkadaşlar , bu çocuğun amacı ne? Ama o kızla benimle olduğu gibi değil yani o anlamda durmuyor ama kızın niyetini bildiğimiz için ben güvenmiyorum kıza yani napıp eder çocuğu alır diye bir korku var içimde sizce yapmam gereken ne?

0|0
22

En İyi Erkek Görüşü

  • kadınlar çok tehlikeli :) elinden alır bence sen önce davranmazsan. aynı şeyleri o da senin için düşünüyordur eminim :)

    0|0
    0|0
    • O kızla ilgili bildiğim bişey var iğrenç bişey çocuğa anlatsam mı soğutmak için

    • Hepsini Göster
    • çocuk sana ilgi duyuyorsa eminsen konuşacaksın illa erkek ilk adımı atacak diye bir kural yok sonuçta. belki seni kıskandırmak için onların yanına gitmiştir :)

    • Daha çok soğuyacağımı akıl edememişmi acaba

En İyi Kız Görüşü

  • Seni kıskandırıp tepkini ölçmek istemiş olabilir

    0|0
    0|0
    • Hangisi tepkimi ölçmek istemiş onu anlamadım?

    • Hepsini Göster
    • Çok sinir etti gerçekten yani, hepsini çuvala koyup vurucan duvara vurucan duvara :Ddd

    • Haha öyle içten yazmışsın ki cidden😄

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

11
  • Kısaca işin özeti verirsen sana vermezsen ona giderim yapıyor fazla oyalanmış senle vazgeçmiş coktan bence görünen o yani

    0|0
    0|0
    • O kadar basit mi gerçekten? Yani beklemek bu kadar mı zor tek bir kişiyi sevmek yani?

    • Hepsini Göster
    • Ya kızız sonuçta doğamızda var yani saplantı gibi duruyor ama değil yani

    • Anladım herşey gönlünce olsun

  • sen hoşlanıyorsan belli et neden etmiyorsun

    0|0
    0|0
    • Nasıl belli edicem ki bir tecrübem yok açıkçası ayrıca çocuktan bekliyorum ben birşeyler

Yükleniyor...