Çocuğun biri beni baştan çıkarmaya çalışıyor. Ona nasıl bir ders versem de uğraşmasa?

Bir derste karşılaştığım çocuk yakışıklı falan jhonny deep gibi çok çok benziyor. Ben anlıyorum onun derdini, pis şımarık şey! Neyse. Lafıma atlıyor konu anlatırken göz temasını abartıyor benimle soru soruyor, derse ilgiszmiş gibi görünüp bir anda soru gelince de bilmiş bilmiş konuşuyor. Tamamen kendi halimde özellikle derse konsantreyim ve kimseyle ilgilenmek istemiyorum. Bu adama üstü kapalı nasıl bir tavır takınsamda beni rahat bıraksa? Zekice bir öneri varsa alayım

0|0
47

En İyi Erkek Görüşü

  • hoşlanıyorsan bişey yapamazsın. yapsanda 50 kere pişman olursun yapmasaydım şimdi beni hiç sevmez diye düşünürsün

    0|0
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Jhonny Deep'i kim bulmuş ki sen kaybedesin. :D
    Bence olur gözüyle bak.

    0|0
    1|0
    • Saçmalama. Daha önce duydum ben bu çocuğu. Millet beğeniyo bu da canım kimi isterse kandırabilirim mantığında belli. En sinir olduğum tip. Sevdiğim biri var ayrıca

    • Hepsini Göster
    • Uzak duruyorum zaten. Ama bir de küçük düşürsem abartmadan bir ima hareket.. o zaman kendi de rahatsz olur sanıyorum

    • Bence sakın öyle yapma daha çok üstüne düşer bırak kendi halinde takılsın.

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

36
  • Eğer senden hoşlanıyorsa vazgeçmeyecektir kendimden biliyorum ha öylesine yapıyorsa " bak benle uğraşmaya devam edersen çok kötü olur s. git başımdan " de bari belki bırakır ama hoşlanıyorsa seviyorsa bırakmaz (ben :D )

    1|0
    0|0
  • yırtık dondan çıkar gibi atlama l*n herşeye sen zibidi ! dersen oturur aşşa :D

    1|0
    1|0
  • Ben senin gibi yakisikli olgun serserileri tasiyacak kiz değilim.. De. asddf

    0|0
    0|0
    • Sevdiğim biri var ya bu ilişkiler çok çirkin bana ters

    • Hepsini Göster
    • Sevgilim bile değil adam bana bir yeriyle güler. Saçmalama. Sadece bir ima bir hareketle ondan hiç hoşlanmadığımı ifade etmem lazım. Böyle rahatsız olup bir daha denememeli

    • Soylemen en iyisi.

  • Yavşak belliki birakmaz

    1|0
    0|0
  • çocuk johhny deepe benziyo daha ne istiyosun..

    0|0
    1|0
  • Hic umursama konussun dursun

    1|0
    0|0
  • Dogrudan rezil et daha iyi utancindan geberir

    1|0
    0|0
  • o seni yener :)

    0|0
    1|0
  • Pis egolu kizlar hep bolesiniz

    0|0
    1|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...