Avrupalı kızların hepsi uçuk kaçıkmıdır?

evet arkadaşlar avrupalı kızların hepsi uçuk kaçık önüne gelenle beraber olan tiplermidir içlerinde hiç normal olanı yokmudur?
Güncellemeler:
Orada kızların aile baskısı olmadığı için bekaretini çok küçük yaşta kaybediyorlarmış ve çarpık ilişkiler çok yaygınmış öyle duydum

0|0
127

En İyi Kız Görüşü

  • Tabii ki var. Normal var, ama o normaller her okuldaki gibi pek ilgili karşılanmıyorlar. Ben Belçika'da doğdum ve hâlâ yaşıyorum burada, ve normaller grubundayım.
    Tamam, bu bir gerçek, diğer kızlar (normal olmayan) çok uçuk kaçık değiller. Her erkekle beraber olmuyorlar, yani en azından benim okulumda, benim sınıfımda yok. Diğer sınıflar da pek öyle gözükmüyor, gördüğüm kadarıyla. Ama şöyle birşey var, giyim tarzları hep ama hep aynı. Hele giyim kuşama çok aşırı dikkat edenler tamamiyle or. spu diyebiliyorsun. Türkiye'de bile o derece değildir. Hele makyaj.. konuşamicam.
    Fakat herkesin bakış açısı farklıdır. Benimki böyle.

    0|0
    0|0
    • Şimdi ben Türkiye'de normal standartların üstünde yakışıklı birisiyim bunu bana herkes söylüyor gitar çalıyorum ingilizcem iyi eğer Avrupa'da yaşarsam böyle bir ortam olduğu için evlenene kadar bir çok kızla birliktelik yaşayabilirim diye düşündüm

    • Olabilir, belki çıkarsın.

En İyi Erkek Görüşü

  • avrupalı kadınlar anlattığın gibi değillerdirki hepsi öyle olsun :D

    0|0
    0|0
    • yani avrupalı kızlar evlenene kadar çok erkekle oluyor diye bir genel şey yokmu?

    • avrupaya diye genellemeye gerek yok bence. her ülkede böyle insanlar var. Avrupanın boyle gorulmesi medyanın avrupada daha etkin olması diye düşnüüyorum.

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

116
  • Türk kızlarından daha düzgün yaşayanları da çok bakmayın avrupa nın adı çıkmış sadece. Bizim kızlar onlardan daha ahlaksız ve rezil durumdalar.

    0|0
    1|0
    • yok artık peki avrupalılar ilişkiye girmek için türkiyeye geliyolar mıdır haha :)

    • Hepsini Göster
    • Yok evlenme değil sevgilim oldu benle beraberken onla bunla düşüp kalkma ihtimali yüksek mi yani bunuda hesap etmelimiyim?

    • Hayır öyle bir şey yapmazlar yani bu konuda genelleme yapmak doğru olmaz.
      Bir türk kızının seni aldatma ihtimali neyse onlarınkide öyle.
      O konuda önyargın olmasın elinden geldiğince iyi tanımaya bak.

  • Her duyduğuna inanma! İlk sevgilim 1,5 seneden fazla oldu beraber olali. 😉

    0|0
    0|0
    • Nasıl yani avrupalımı sevgilin?

    • Hayir ben avrupadayim sevgilim türkiyede demek istedigim her önüme gelenle cikmiyorum..

    • Alt yorumları okuyunca soruyi yanlis anladigimi farkettim sen avrupa diyince turkleri degil alman yani yabancilari kasdettin pardon😒

  • Onlar filmlerde var kardes. Sadece daha rahat bir dusunce yapisina sahipler onune her gelenle birlikte olma gibi bir durum soz konusu degil.

    0|0
    0|0
    • kardeş orada erkekler evlenene kadar birçok kızla beraber oluyorlarmış en yakışıklıdan tipsizine kadar ben türkiyede ortalamanın üstünde birisiyim türkiyede erkek olarak bende baktığımda gerçekten yakışıklı erkekler var avrupa kadar olmasada şimdi buradaki erkekler sırf burada doğdu diye rahat ilişki yaşayamıyorlar oradaki tipsiz sırf orada doğduğu için şanslımı diye bir şey oluştu kafama ne kadar mantıklı bilmiyorum ama

    • Hepsini Göster
    • Yani bekaret önemli değil diye her erkek evlenene kadar yüzlerce kız yatağa atıyor diye bir şey yokmu?

    • Dan bilzerian yuzlerce kiz yataga atar kardesim siradan bir vatandas hicbir ulkede atamaz amerikan pastasi olcak anca oyle.

  • Avrupada yasiyorum ne demek ucuk kacik? ! daha egosuz ve daga namuslular bunu bil de konus

    0|0
    0|0
    • ona bakarsan Türkiyede parklarda milletin önünde ciftler neler neler yapiyor bu avurpada yok mesela

    • Hepsini Göster
    • Haaaaa o konu evet bir kismi òyle ama hepsi degil yani Avusturyada eskiden Avusturyali kizlar evlenmeden kimseyle görusemezmisler ayni bizim Türkler gibi sonra gidikce degismisler yani senin dedigin gibi ama Avrupada hangi ülkede namuslu dersen Avusturyalilar gelir daha biraz anlayislilar yani iffetliler temizler

    • Polonyadada bekarete çok önem veriyorlarmış diyorlar

  • Onune gelenle olan var olmayan var kisiye gore degisir. Ama evet cogu cocuk yasta bekaretini kaybeder.

    0|0
    0|0
    • Avrupa'da mı yaşıyorsun?

    • Hepsini Göster
    • Peki oradaki erkekler evlenene kadar yüzlerce kızla birlikte oluyormuş bu doğrumu gerçekten?

    • Kisiye gore degisir zaten herkes evlenmez ama beraber yasamakta evlilik gibidir.

  • Genelde evet cunku cok ozgurler ve din denen bisey yok insani dini frenler

    0|0
    0|0
  • vardir ama tv lerde farkli gosteriyorlar yani az da olsa var yani :D

    0|0
    0|0
  • Önüne gelenle ilişkiye giren avrupada kim var? ne sacmalıyorsun?
    sokakta tanıştıgyla sexmı yapıcak mantıklı ol

    0|0
    0|0
    • avrupada çok ülkeyi turistik olarak gezdim sokakta kız erkek öpüşen çiftler var restoranda birbiriyle öpüşen tipler var ben turistik olarak gittiğimde bunları gördüm hatta orada sanki kızlar duygularını çok rahat belli ediyorlar bir kız bana selfie çekerken güldü ve göz kırptı sanki oradaki erkekler evlenene kadar çok kızla birlikte oluyorlar gibi geldi bana

    • Hepsini Göster
    • Buradada var ama orada daha ergenlik çağında sekse başlıyorlarmış ve ailelerinden erken yaşta ayrılıp yalnız yaşıyorlarmış sonsuz özgürlük olduğu için bu konularda bir sınırlama yok galiba o yüzden Avrupa'ya gitsem yüzlerce kızla beraber olurum gibi bir his uyandı içimde

    • Aynısı türkiyede var dostum zengin kısımlarda avrupada biraz daha cok

  • Sence?

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle

    0|0
    0|0
  • var ya ben avrupada yasityorum normali cok :D

    0|0
    0|0
    • atıyorum mesela sen acayip tipsiz birisin gene bile o halde bile avrupada kız tavlayabiliyormusun evlenene kadar bir çok kişiyle ilişkiye girebilirmisin?

    • Tabi kanka aralarinda uyuzuda vardir yanii

    • uyuzu derken?

  • nadir vardır öyle insanlar yani

    0|0
    0|0
  • koyu hristiyanlar

    0|0
    0|0
  • ben avrupada yasiyorum. burdada turkiyede oldugu gibi ucuk kacigi da var, normalide var, siradani da var. onemli olan insanlari kategorize etmemek ve insani sadece insan olarak gormek. saygilar.

    0|0
    0|0
    • Ama ben dolaştığım tüm Avrupa ülkelerinde gördüm sokakta birbirleriyle öpüşen çiftler var bizdeki gibi toplum ve aile baskısı olmadığından neredeyse tamamı bekaretini çocuk yaşta kaybediyorlarmış aileleri bunları erken yaşta terk ettikleri için ayrı bir ev tutup bağımsız yaşıyorlarmış

  • senin normalini herkes normal kabul etmek zorunda mı

    1|0
    0|0
  • Avrupali derken yabanci kizlarimi kast ettin?

    0|0
    0|0
    • aynen özellikle avrupa

    • Hepsini Göster
    • Galiba bundan dolayı Avrupa'da hiv frengi gibi cinsel yolla bulaşan hastalıklar bizden çok daha fazla

    • Aynen öyle

  • vardir ama senana :D :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...