Sizce güzel miyim?

Arkadaşlar yıllardır süren saplığım sonucu tipimde mi sıkıntı sorusunu düşünmeden edemiyorum. sizce nasılım?

0|0
422

En İyi Kız Görüşü

  • Tipten çok tavır önemli bence, yoksa kesinlikle kötü görünmüyosun. Bence karşı cinse karşı tavırlarını tekrar bir gözden geçir, belki çok utangaçsındır, belki çok soğuk davranıyosundur karşındakine falan falan.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Aramızdaki yaş farkı bu kadar çok olmasaydı, gözümü kırpacak kadar bile düşünmeden seninle çıkmak isterdim ;)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

321
  • Senı sevecek adamın asık olacagı kadar guzel bı kızsın abicim... Aslında kafaya alacaktım ama bunu dert edıyosun anladıgım kadarıyla. O ısler oyle bı oluyokı karsında kı senden baska bısey gormeremez oluyor. Ama kendınle barısık olacaksın...

    0|0
    0|0
  • Yok Be Bununla Alakası Yok Bu İşlerin. Kimisi Tipe Kimisi Karaktere Bakar. Bana Göre Güzelsin Beğendim Yani Hatta Sevgilin Yoksa Oladabilirim :)

    0|0
    0|0
  • Bence güzelsin. Ben beğendim şahsen seni. Abazanlıkla söylemiyorum bunu. Swnden çok daha çirkinleri ile beraber oldum. Soeun tip değil başka bir şey.

    0|0
    0|0
  • Hayır kanka, bunun dış görünüşle alakası yok. İyisin,

    0|1
    0|0
  • Nickine bakınca sorunun kesinlikle tipinle olmadığı kanaatine vardım.

    0|1
    0|0
  • malesef güzel değilsin şekerim :D işe zayıflayarak başlayabilirsin .>)

    0|0
    0|0
  • Yok bir sıkıntı gayet iyi saplık derkende neyi kasteddiğini anlamadım

    0|0
    0|0
  • Mis gibi kizsin iste domates gibi yanakalrin var ne guzel

    0|0
    0|0
  • 2016 karpuz güzeli :D

    0|1
    0|0
  • Dudakların falan çok değişik.

    0|0
    0|0
  • Yo gayet güzel cici

    0|0
    0|0
  • kötü değilsin.

    0|0
    0|0
  • düşünmekte haklı olabilirsin :DSAD

    0|0
    0|0
  • Guzelsin

    0|0
    0|0
  • Hr güzelsin

    0|0
    0|0
  • güzel hatunsun

    0|0
    0|0
  • Güzelsin,

    0|0
    0|0
  • bnce giderin var:)

    0|0
    0|0
  • simdi yalan söylememek gerek tipsizlik var biraz

    0|0
    0|0
  • Resim nerde profil idare eder işte

    0|0
    0|0
  • iyisin iyi

    0|0
    0|0
  • Valla ağzın büyük görünüyor ama fena değil gibisin, burdan öyle görünüyo

    0|0
    0|0
  • oha gizem

    0|0
    0|0
  • güzel bir kızsın

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...