Beyler, bir kızdan çok etkilendiniz (yeni tanışıp) sürekli mesaj atar mısınız?

Internetten tanisip hemen bulustunuz. bulustuktan sonra kiza mesaj atip onu begendiginizi soylediniz dolayli. Ve genelde siz atiyosunuz mesaj kiz da atiyo o da size karsi ilgisini gosteriyo ama surekli yazismiyorsunuz? Mesela kiz bisey diyo konusmada devamini getirmiyosunuz bazen. Yani sorum su boyle bir durum var kiza surekli mesaj atar misiniz yoksa ilk bata atip sonra onun devam etmesini öi beklersiniz

0|0
01

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ben sahsen ole cok atmam karsi taraf atarsa ole mesaj atarim yoksa hic zaten tanismak icin ilk hamleyi ben yapmisimdir sonra o otsin ben atmam

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...