Sizce ne yapmaya çalışıyor? amacı ne?

Arkadaşlar biriyle (ismini vermeyeceğim) 2 ay önce tanıştık bana çok yakın davranıyordu sarılıyordu felan hep çok güzelsin diyordu dün arkadaşımla çıktığının haberini aldım sizce ne yapmaya çalışıyor?


0|0
16

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen ne tür kasarsin kişiliğin böyle olmasa sarilmasina farklı şeyleri yapmasına izin vermezdin sende ne oldunu belli etmissin yazıklar olsun seni doğuran anaya babaya

    0|0
    1|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • gerizekalı arkadaşça sarılıyodu o bana o yüzden izin verdim ama arkaşım yeni tanışmışın bence arkaşça sarılmıyo dediğinde kafam bastı saf olmak benim suçum değil lafını geri al

    • Hepsini Göster
    • onaylamıcam saçmalamayı kes

    • Sordun soruyu neden sordun saf insan bence saf değilsin sadece cozemedin için yazmissin

En İyi Kız Görüşü

  • sen sevgılı dahı olmadan bu kadar seyı yapmasına izin mı verdın

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • çıkmadan da sarılıp, çok güzelsin diyebiliyomuyduk yaaa tüh..
    arkadaşın daha güzel ya da daha cilveli olabilir.. sen çocuk gelsin diye beklerken arkadaşın çocuğa gitmiş olabilir.

    0|0
    0|0
  • aynı ben..:) öyle bişi yapmıstım... n yapmaya calısıo dersen.. sana olan ilgisi azalmıstır... onda daha farklı görmüştür.. kısaca biplenmiosun geçmiş olsun..

    0|0
    0|0
  • Kissadan hisseye aldatmaya calisyrdu ama agzina yuzune bulastrdi simdi gotu 3.5 atiyodur bare sevgilime soyleme diye

    0|0
    0|0
  • Seninle beraber olmayı dusunmus olabilir: )) kolay kız oldugunuda dusunebilir: )

    0|0
    0|0
  • demekkı onune gelene yazıyomus

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...