İlk bulusmada konusucak birsey bulamıyorum yardımm?

Ya sanaldan konusmak cok basit ama ya bulusmada niye konusulcak pek cok sey bulunmuyor?

0|0
210

En İyi Kız Görüşü

  • hayallerini sor neler yapmak istediğini , ve bunlara alacağın cevap onun kişiliğini gösterecektir sana

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Çok haklısın... aynısı bende de olur ^^ ben anladım ki sanalda çok rıhat oluyoruz aklımıza gelen herşeyi soruyoruz ve konu konu vs.. açıyor ama real de ise öyle olmuyor işte... bakınca gözlerine susuyorsun kelimeler boğazına düğümleniyor sana hiç şu yap bun yap diyemiceğim çünkü bende bilmiyom hatta :) bulursan banada yaz..

    0|0
    0|0
  • Dert etmeyin böyle şeyleri..

    Zamanla birbirinize ısınıp daha iyi tanıdıkça, muhabbet alanınız da genişler. Sessiz, sıkıcı geçen buluşmaların yerini daha eğlenceli buluşmalar alır..

    0|0
    0|0
  • Normal bir şey. Herkeste durum aynı yani. Yapılacak şey, bir dahaki buluşmada sadece konuşmak yerine bir şeyler yapmak. Örnegin, birlikte basketbol oynamak, birlikte bowling oynamak, birlikte magazaları gezmek vs..

    0|0
    0|0
  • Cunku ya dedigim sey ona salakca gelirse diye dusunuyosun

    0|0
    0|0
  • Hhahahaaa aynı ben :D

    Cingıl bells inşallah

    0|0
    0|0
  • git kucağına otur o zaman

    0|1
    0|0
  • aynen

    0|0
    0|0
  • arada elektirik olur ondan karsi cinsin elektirigi o yuzden once seks yaparim sonra konusurm her iki tarafta rahatlamis o cinsellik elektirigini atmis olur ama tabiki sizin gibi kizlari kotu yola suruklemek istemem oyle islere girmeyin derim kapatirim konuyu

    0|0
    0|0
  • Güzel olanda bu zaten sen susacan o konusacak ;)

    0|0
    0|0
  • seks konuşun , sekste iyi piyasa var kazancı büyük

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...