Birinin beni sevdiğini (normal olarak) nasıl anlarim?

Merhaba öncelikle şimdi ben dershanedeki bir hocamı çok seviyorum ama yanlış anlamayin aşk olarak değil :) adamla samimi olmak muhabbet etmek falan istiyorum herkes seni seviyor çekinme diyolar ama anlamiyorum ben sevip sevmediğini whatsaptan falan konusmuslugum var iyi davranıyor diğer kızlara göre ama ben böyle ondan cekinmek istemiyorum aramızdaki mesafeyo koruyarak ne yapmaliyim ki hep beni sevdiğini anlıyim? Hem de sevmiyorsa ne yapmaliyim?


0|0
24

En İyi Kız Görüşü

  • derdin seni sevmesi mi, sevmemesi mi, onun canını sıktığını düşünmen mi, aşık olman mı, aşık etmen mi, yoksa yanlış anlaması mı, yanlış anlaşılmamak mı?

    eğer hocan ise saygılı ol, siz de, saygı önemli, saygıyı yitirmediğin ve iyi niyetli olduğun sürece bir öğretmen sana karşı eğer bir problemi yok negatif bir şey hissetmeyecektir.

    ama yemin billah soruyu anlamadım

    0|0
    0|1
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • yani hoca sonuçta profesyonelliğini de korumak zorunda.
      senin davrandığın gibi sana davranamaz.
      ama sevdiğin bir insanı görünce gülümsersin.

    • Ilk basta teşekkür ederim :) evet benim davrandigim gibi davranmiyo elbette ama sevmiyo değil eminim sorun keşke rahat konuşabilsem rahat etsem :) beni görünce gülümsuyo selam falan veriyo

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • diğer kızlardan çok daha farklı davranıyosa vardır bişeler :) ama sadece whats app tan konuşmak ilgisi olduğu anlamına gelmez.. etraftakilerin gazına gelme.. hayal kırıklığına uğrayabilirsin :)

    0|0
    1|1
    • Ay pardon yanlışlıkla bastım :/ ya mesela kütüphanede ders çalışıyoruz bir kiz yanina gelip soru soruyor gidebilirsin diyo ben oturunca soruyi çözüp boş muhabbet ediyo

    • Hepsini Göster
    • Öyle yapmaya caliscam :) teşekkür ederim :)

  • Hocam ben sizi normal olarak seviyorum de :D

    1|0
    0|0
  • aklı karısıktır

    0|0
    0|0
  • Aslında ne istediğini sen de bilmiyosun :)

    0|0
    0|0
    • Evet ama sevsin istiyorum :) maçları falan oluyor gitmek istiyorum çağırıyor da :D

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim :)

    • rica ederimm :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • anlamak zordur

    0|0
    0|1

Benzer Benceler

Yükleniyor...