luluşka
herooo
Sevdim 1 Kişi
lotusçiçeği2
10 ay

Kitap uygulamaları kullanıyor musunuz?

Kitabı sayfalarına dokunarak okumayı tercih ediyorum, o yüzden kullanmıyorum. Kültür & Sanat

cleat
10 ay

Türkiye'de kim canlı yayında Covid-19 aşısı yaptırırsa, aşı yaptırmaya ikna olursunuz?

Enjektörün içindekinin ne olacağını bilemeyeceğim için hiçkimseye güvenmem... Sağlık & Diyet

SevdimKatılmıyorum 13 Kişi
LEYYA_GS
11 ay

Kendinizi yeteneksiz bulduğunuz bir alan var mı?

El ve göz koordinasyonu gerektiren sporlar. Mesela masa tenisi 🙄 Kültür & Sanat

Sevdim 2 Kişi
serayagar
11 ay

Denemeli ve işbirliği olmayan alışveriş videolarını izliyor musunuz? Yılbaşında ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?

Çantayı görünce devamında güzel şeylerin geleceğini az çok tahmin ettim 🤗 Beyaz kazak ve bere tam benim tarzımmış. Bayıldım tek kelimeyle 😍 İşe giderken kombinleyebileceğim bir sürü şey aklıma... Alışveriş & Hediyeler

Sevdim 3 Kişi
liliaaaa
11 ay

Alışverişkolik halinize puanınız 10 üzerinden kaçtır?

10 üzsrinden 40 🤦‍♀️ Çulsuz kalana kadan forever 🤣🤣 Alışveriş & Hediyeler

Sevdim 1 Kişi
fukanınhatunu
Sevdim 2 Kişi
__1xx1__
Sevdim 1 Kişi
SenacCc
11 ay

Beyninizin arka fonunda çalan müzik nedir?

Bazen sözlerini fısıldarken buluyorum kendimi. Özellikle sinirli ya da üzgünsem... https://www.youtube.com/embed/2zToEPpFEN8 Kültür & Sanat

Sevdim 2 Kişi
liliaaaa
11 ay

Puzzle yapmayı sever misiniz?

Şu arkadaş uzun zamandır beni bekliyo ama benim elim bi türlü gitmiyo 🙄🤦‍♀️ Bu arkadaş ise beni çerçevelettirmeye götür diyor ama ben yine başımı nerelere vuram mode on 🤭 Kültür & Sanat

Sevdim 5 Kişi
Cennetenbirçiçek
Sevdim 2 Kişi
Gizli Üye
11 ay

Kitap okumak bize neler katar?

Dilbilginizi ve hayal gücünüzü geliştirir, insanlarla iletişiminizi güçlendirir, olaylara tek pencereden bakmamanız gerektiğini öğretir... Okuduğunuz kitabın dünyasına dalmanız ufkunuzu... Kültür & Sanat

Sevdim 3 Kişi
Gizli Üye
Sevdim 1 Kişi
herooo
11 ay

Evde spor yapıyor musunuz?

Zumba rumba çaça salsa hobbaaaa.. hak getire spor falan annem. Sağlık & Diyet

Sevdim 2 Kişi
fukanınhatunu
11 ay

Kitap okurken bir şeyler yiyip içer misiniz?

Yemekten ziyade içmeyi tercih ediyorum. Kültür & Sanat

Sevdim 3 Kişi
Gizli Üye
11 ay

GEÇMEYEN BAŞ DÖNMESİ MİDE BULANTISI?

Yeme-içme durumumu dengeleyemiyorsan yüksek ihtimal kan şekerinin düşmesine sebep oluyorsundur. Bu da malesef bu gibi baş gönmelerine ve mide rahatsızlıklarına sebebiyet verir. En kötü ihtimalle... Sağlık & Diyet

Sevdim 1 Kişi
Sssonsuzzz
Sevdim 2 Kişi
UglyGirl
11 ay

Hemşireye ''500 kere ben salağım'' yazdıran başhekim mi haklı, yazıp yayınlayan hemşire mi?

Başhekimin kurduğu cümle de 'ben sizin yerinizde olsam' geçiyorsa zaten otomatik olarak haksız hemşiredir. Bu işini savsaklayan bir insanı azarlamakken, hemşirenin yaptığı lafı cımbızlayıp kendi... Sağlık & Diyet

SevdimKatılmıyorum 7 Kişi
Mandarinia
11 ay

2020 karantina süreci ile siz ve hobileriniz için üretken bir yıl oldu mu?

Puzzle, mandala, müzik, film, kitaplarım ve zumba benim için 2020'nin artılarıydı. Pandeminin en güzel yanı da KS'yi keşfetmem ve hayatıma getirdiği eğlenceli vakitler oldu... Kültür & Sanat

Sevdim 2 Kişi
muratby
11 ay

İndirim günlerinde alışverişin dibine vuruyor musunuz?

1 ay önceden tavana çekilen fiyatların normal haline indirilmesi taktiğini yemiyorum diyelim... Alışveriş & Hediyeler

Sevdim 3 Kişi
35.552 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Görüş Sayısı
YÜKLENİYOR...