invictus16

Sorular

1 yıl
17
32

Kendine ne kadar değer veriyorsun?

Kendine insanlardan çok mu yoksa onların verdiği değerden az mı değer veriyorsun? #invictus16 💫🍀

4|6
1 yıl
19
41

Sizinle hangi konuda yarışılmaz?

Sizinle hangi konuda yarışılmaz, siz hangi konuda çok iyi, çok arızasınız? #invictus16 💫🍀

2|2
1 yıl
32
36

Kadınları mı yoksa erkekleri mi memmun etmek daha kolay?

Bence kadınlar küçük bir eline sağlıktan bile mutlu oluyor 😃 Soruma gelenlere çeyrek altın takıyorum 🥳 #invictus16 💫🍀

6|5
1 yıl
22
21

Yapmadığınız şeyler için yargılandığınız oldu mu olduysa tepkiniz ne oluyor?

Ah bu site sorunsalları benden demesi kimseye selam dahi vermeyin cancağızımlar insanlar kötü 😃 yakında gideceğim zaten uğraşmayın benimle yav😃...

4|5
1 yıl
49
69

Yaşınız ilerledikçe nelerin farkına daha iyi vardınız?

Eskisi gibi düşünmüyorum mesela ben siz? #invictus16 💫🍀

8|11
1 yıl
48
58

Yasaklansın artık dediğiniz adetler nedir?

Soru net kısa sizce hangileri gereksiz? #invictus16 💫🍀

3|7
1 yıl
58
85

Hayatta en çok keyif aldığınız şey nedir?

Yapmaktan keyif aldığın doyamadığın şey nedir ya da nelerdir? Soruma gelmeyenler evde kalsın inş😑 #invictus16💫🍀

6|9
1 yıl
28
37

İçinizde ukte kalan bir şey var mı?

Varsa nedir o? Soruma gelmeyenin saçları kepeklensin inş 😑 #invictus16 💫🍀

5|7
1 yıl
79
73

Hayatın rengi sizce nedir?

Sizce hayatın anlamı, rengi neyde gizli? Soruma gelmeyenin misafirliğe giderken giydiği çoraplar başka başka çıksın inş 😁 #invictus16 💫🍀

8|10
1 yıl
61
79

Kafanızı en çok ne meşgul ediyor?

Kafanızı meşgul eden şey nedir gelecek mi, hastalık mı ne gibi sorunlar? #invictus16 💫🍀

6|11
1 yıl
64
49

Duyduğunuz en sinir bozucu teselli neydi?

Aklıma geldi sorayım dedim en sinir bozucu saçma teselliler nedir size göre? Soruma gelmeyenin saçlarına aklar düşsün inş 😄 #invictus16 💫🍀

4|9
1 yıl
31
38
8|9
1 yıl
87
58

"Huyum kurusun" dediğiniz huyunuz nedir?

Gerçekten kurusun bitsin ölsün dediğiniz huyunuz nedir? Soruma gelmeyenin gömleğinin düğmelerinin arasından göbeği el sallasın inş😐 #invictus16 💫🍀

9|11
1 yıl
50
59

Pohpohlanmayı sever misiniz, sizi motive eder mi pohpohlanmak?

Sürekli övülmeyi el üstünde tutulmayı sever misiniz bu sizi mutlu motive eder mi? Çevrenizde sizi pohpohlayan kimseler var mı? #invictus16 💫🍀

10|12
1 yıl
52
50

Sen hangi konuda zor bir insansın?

Karakterinizin zor olduğu konu nedir hangi konularda taviz vermezsin? #invictus16 💫🍀

11|10
1 yıl
22
36

Hayatta en çok neyin derdini çektiniz, çekiyorsunuz?

Soruma görüş atmayanın saçları yıkar yıkamaz yağlansın sönsün inş 😐 🔫 #invictus16 💫🍀

6|9
1 yıl
54
58
4|12
48.257 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Görüş Sayısı
YÜKLENİYOR...