Ya bir bakarmisiniz?

Ya sevgilim var askerde ve cok mutsuzum onu aldattimi solemelimiyim?

0|0
735

En İyi Erkek Görüşü

  • Söyle bende askerim yani ihanete bende uğradım insan alışıyor ama işte sizede lafım yok hayatınızı yaşamak istiyorsunuz ne bileyim ne desem boş ama söyle 3 gün takar sonra alışır bırak güçlensin zayıf insanlara dünyada yer yok sizin gibilere bile var ama zayıf insanlara yok söyle gitsin ben sinirlendim burdan harbiden gerildim bak

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sakinim, sakini, sakin, saki, sak, sa, s.

    Ulan askerdeki adamı hangi kafayla aldatıyorsun? Normal zamanda da yanlış o ayrı konu. Ama adam askerde yahu. Madem istemiyorsun ayrıl, aldatmanın mantığı ne?

    Söyle seni aldattım diye de madalya taksın..

    0|1
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 34

  • Allah belanızı versin sizin gibi kızların işte bu yüzden güvenmiyorum kız milletine ulan allahtan korkun be burda vatanı için canını pahasına vatanına vatanımıza hizmet ediyor kar kışta senin yaptığın şerefsizliğine bak allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın inşallah vicdansız allahsız yazık günah be orda vatani görevini yaparken o çocuğa nasıl yaparsın nasıl bir vicdan var sende yazık günah be kendimi öldürürüm daha iyi böyle vicdan azabı çekeceğime allahsız vicdansızlar

    0|0
    0|1
  • Söyleme be adama yemişsin bir bok bari adamında askerde moralini bozma gelince bir şekilde ayrıl olmuyo de cart de curt de ayrıl ama gelince ayrıl

    0|0
    0|0
  • Senin ben evveliyatına kayayım. Neyse sakinim. Söyle. Adam boşu boşuna sevdiğime döneyim diye umutlanmasın, iki türlü de acıyacak canı. Direkt acısın da çabucak geçsin acısı bari.

    0|0
    0|0
  • Sadece sunu demeliyim vatan hizmetini yapan adamı boynuzlucak kadar nasıl o aciziyete düştün

    0|1
    0|0
  • Sakin soleme zaten psikolojisi yerinde degildir intihar mintahar eder ya da direk izne gelir yanina cok iyi seyler olmaz anladin...

    0|0
    0|0
  • söylesenizde söylemesenizde olan olmuş gecen zamanı geri getiremiyeceğinze göre bırakın olaylar olduğu gibi kalsın

    0|0
    0|0
  • Yuh be askerdeki adama yapmayın bari adam vatan için canını ortaya koyuyor orda biraz vicdanınız olsun

    0|0
    0|0
  • Bu gerçekse eğer söyleme bir an önce ayrıl ve git kendini bir yerden at ya

    0|0
    0|0
  • Söyle tabi, saklamanın ne anlamı var ki!

    0|0
    0|0
  • Aldatıyosan neden hala sevgilim diyosun?

    0|0
    0|0
  • Kafana sıkmazsa hiç şaşırma.

    0|0
    0|0
  • zorla kaşınıyosun yapma öyle şeyler :D

    0|0
    0|0
  • Söyleme sakın

    0|0
    0|0
  • Aha bir peynir türü daha

    0|0
    0|0
  • Trol

    0|0
    0|0
  • Gel benle de aldat

    0|0
    0|0
  • Senin yolunu yordamını mikeyim

    0|0
    0|0
  • Sakın söyleme ilişki bazında birsey yasadın mı?

    0|0
    0|0
  • Söyleme gelsin öyle de

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 6

  • Utanmiyorsun be askerdeki adami aldatmaya? Yaziklar olsun sana. Adam orada vatani icin bir seyler yapsin sen aldat. Ben kociskomu askerdeyken aldatmayi birak baska erkeklerle bile goz goze gelmedim. Yaşattığini yaşayacaksın

    0|1
    0|1
  • Kendini onun yerine koy ve düşün. Senin askere gitme gibi bir durumun olsa ve o öyle bir şey yaptı diyelim. Söylemeli mi?

    0|0
    0|0
  • Ya sevmiyorsanız ilişki kurmayın.
    Azıcık karşınızdaki insanı ve arkanızda bırakacağınız enkazı da düşünün.
    Söylemelisin, bari bunu yap.

    0|0
    0|0
  • Inan yorum bile yapamıyorum ahlaksızlığının karşısında.

    0|0
    0|0
  • Söyleme yüreğine inmesin bari hem niye beklemiyosun yazık değil mi o kişiye

    0|0
    0|0
  • troll

    0|0
    0|0
Yükleniyor...