+1 yıl

Eviniz böyle olsa Tepkiniz ne olurdu?

Kirada oturuyorduk yeni ev aldık. Annem teyzem yengem falan eve taşınmadan önce temizledik iyice o zaman gittiğimizde duvarlar falan hep beyaz boyaydı. 3 hafta olacak buna. 4 gün önce eşyalar eve geldi 1 gün sonra biz geldik evin halini görünce annem şok oldu babam sırf fenerliyim diye evi sarı lacivert yapmış annem kriz geçirdi mutfak komple sarı boya mesela tavanlar hala beyaz bütün odaların. Oturma odası mavi yani tam lacivert değil odalarımız bir sarı bir lacivert tuvalet banyo zaten fayans. annem babam birbirlerini yiyor resmen yeni apartmanda reklam olduk millete annem kriz geçirip duruyor perdelerim uymuyor o kadar eşya var dolu masraf ettik bu evin hali ney diye napıcaz ki babam böyle kalacak diyor huzur kalmadı evin boyası yüzünden valla utanıyorum kavga edip bağırıp duruyorlar bir çözüm de bulamıyorum evimiz çok saçma bir halde yeni evi babam berbat etmiş zaten bişeyler yaptığı belliydi
Eviniz böyle olsa Tepkiniz ne olurdu?
0
7
Görüşünü yaz