İnsanlarla dalga geçen yaratıklardan nefret ediyorum sizde ediyor musunuz?

Bugün parkta yürüyüş yaparken 4 kız bir erkek tipe bak deyip dalga geçip güldüler bir şey demedim kızlar var diye bir an kan beynime sıçradı belimdeki silahı çıkarıp kurşun yağdıracak idim üstlerine ama sonradan değmez diye vazgeçtim bu kadar insanımsı hayvanlardan nefret ediyorum bir insanla alay etmek aşağılık adi bir davranıştır hiç kimsenin bir kusuruyla alay edilmemeli bugün ilk defa katil olmaya yaklaştım sonra boş ver dedim bu yaratıklar için senelerce hapis yatmaya değmez dedim kendime

Güncellemeler:
..
...

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • pardon bir şey mi dediniz diye sormalıydın sonra evet diye yanıt verselerdi durumu izah ederdin. anlattıkların karşındakinin anlayabildiği kadardır. baktın gördün anlayacakları yok, onların da özrü böyleymiş Allah yardımcıları olsun diye ayrılmalıydın oradan. kabul etmek gerekir ki ülkemizde bazı özürlü insan var

    0|1
    0|0
    • Sorsaydım kavga eder idim kendimi biliyorum içime atıp gittim sinirlerim çok yıprandı bir gün katil olacağım ama az kaldı

    • bazı şeyleri kabul etmemiz psikolojik açıdan rahatlamamızı sağlar. sinirlenirsen eğer yine kendi kendine sinirlenirsin kendini yıpratırsın buna izin verme kalpleri taşlaşmış insanlar için. burada alçalan bir şey varsa bu sen değilsin onlar

En İyi Erkek Görüşü

  • Abi içine atman çok yanlış kendine zarar verirsin kafana takıyorsan sonun intihar ile biter silah değil de Lucille ile tip konusunda dalga geçenlerin yüzünü biraz çiz

    0|1
    0|0
    • Kardeşim eğer bir kere yaparsam devamı gelir çok doluyum psikolojim hiç iyi değil benim :(

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim kardeşim biraz olsun rahatladım gezdim dolaştım biraz yeni geldim eve

    • Önemli değil reis the walking dead de izle taktik kaparsın

Kızlar Ne Diyor 2

  • ayip ya insanlik nereye gidiyo acaba tutun gitmesin

    3|1
    0|0
  • kimseye tipe bak demem rezalet insanlar

    0|1
    0|0
    • Katil olacaktım gizlim zaten iyi değilim 4 yıldır anksiyete tedavisi görüyorum kan beynime sıçradı ciddi ciddi katil olacaktım

    • bana deseler öldürürdüm onları

    • Zaten katil olacaktım az kalmıştı

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bende birinin dislanip, asagilanip ve dalga gecilmesinden nefret ederim

    0|1
    0|0
    • psikolojim iyice bozuldu

    • Sende pir sultan abdal, che guevara karekterinde adamlardansin. Zulüm görünce titreyenlerdensin herhalde. O psikolojik bozukluk elden bir şey gelememezlikten oluyor. Bende de oluyor. Sıkma canını.

    • Başkasına zarar vermek istemiyorum çünkü kendime zarar veremiyorum bu sefer olan psikolojime oluyor ama çok doluyum patladım patlıycam

Yükleniyor... ;