Birilerine en rezil olduğunuz durumu anlatabilir misiniz?

Ben misafir varken şımarıp dayak yemiştim😂😁😀


0|0
827

En İyi Erkek Görüşü

  • Otomatik açılan market kapısına sıkışıp az kalsın kırıyodum herkes noluyo lan? diye donmuş şekilde bana bakıyordu. :D :D

    1|0
    0|0
    • hahaha😂😁😀😊

    • Çıkış kapısından içeri girmeye çalıştığım için. Kapanmaz girerim hemen dedim ama hesaplayamadım. 4 tane kasa var hepside full dolu. En az 20-25 kişi gördü beni :D Hayat 2 saniyeliğine durdu sanki çok acayipti :D

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Anlatırım

    1|0
    0|0
  • Beyoğlu meydanda hamburgercilerin önünde kafam güzel beklerken bir gay gelip aniden dudaklarımdan öpmüştü ve tüm kızlar erkekler olayı görüp bizi alkışlamıştı arkadaşlar hala makarasını yapar

    1|0
    0|0
    • hadi ya 😂😁😀

    • Bende restaurant ts çalışırken sarhoş kadın geldi herkesin içinde beni sıkıca kucaklayıp dudaklarıma yapışıyordu ittirdim yaptırmadım ama yanaklarımdan burnumdan yüzümden öptü herkes güldü utandım

    • hahhahaha 😀😀😀 benim itecek gücüm yoktu

  • Lisede masa tenisi oynarken arkamdan kız geçiyormus top geldi arkaya doğru bende hızla dönüp vurayim derken raketle elim kızın bacak arasına denk geldi. Kızda bir bağırdı kantinin ortasında birde tokat attı.

    1|0
    0|0
    • Bende lisede beden dersinde koşu sırasına geçtik hoca rahat dedi elim arkamdaki kızın bacak arasına girdi kız ah dedi sırada anlamamazlıktan gelsemde utandım

    • İstemeden de olsa denk gelebiliyor. senin ki yine benim kine göre iyi 😄

    • aynen😂😁

  • Geçenlerde paydos ettim metro ile eve dönüyorum..
    Burdan biri ile msjlaşıyoruz ve ereksiyon haline gelmişim..

    Kafami sağ tarafa çevirdim,
    Yanımda ayakta duran kız bana bakıp gülüyor 😉

    Bir anda nasıl ateş basti anlatamam yaa 😉 😃😃

    1|0
    0|1
  • yanimdan adam gecerken geyirmistim adam dönüp gulmustu ama utanmadim ya o kdr

    1|0
    0|0
  • Karşımdan gelen kızlarla karşılıklı bakışırken merdivene terliğim takılıp düşmüştüm.

    1|0
    0|0
  • Komsumuzun kuruması icin astigi ic çamaşırlarını koklarken yakalanmistim

    1|0
    0|0
    • hadi yaa😂😁😀o ne dedi

    • Hepsini Göster
    • Evet o an cok kötüydü. Uzun süre evin önünde top falan oynayamadım. Ama simdi gülerek anlatıyorum. Harbi komikmis. Hele ki kadinin şimdiki halini görünce

    • 😂😁😀

  • taviz vermem hanımefendi

    1|0
    0|0
  • rezil olmam imkansız çünkü başkalarının hakkımda ne düşündüğünü önemsemiyorum.

    1|0
    0|0
  • Arabamla bir fuar çıkışı shoe yapöak istedim yarısında istop ettirmiştim yanlış bir hamleyle ve bu bana çok koymuştur 😀

    0|0
    0|0
  • arkadaşlar beden dersinde eşofmanimi siyirmisti ve ben o an iptal hiç okadar utanmamistim

    1|0
    0|0
  • oldum çok fena hemde yüzüne bile bakamaz olnustum

    1|0
    0|0
  • bumu yani rezil olman, o sayılmaz bile :) benim henüz kayda değer bir rezilliğim olmadı benim kriterlerime göreç

    0|0
    0|0
  • kim dövdü seni annen mi baban mı ben kızarım onlara 😂

    0|0
    0|0
  • küçükken heralde dimi?

    0|0
    0|0
  • Muhabbete bak büyük müydün baya :D

    0|0
    0|0
  • Tabimadigim Toplum İçinde Bagrilmasi

    0|0
    0|0
  • Rezilliğim Misafirlikte ev sahibinden dayak yemiştim. Başka gelirse yazmak için göndermek istiyorum

    0|0
    0|0
  • italyada çantamı kaybedip, beş parasız ve kimliksiz kalmak..

    0|0
    0|0
  • Rezillik anlatılırmı ya adghtedghdsjklfa 😊😊😊😊

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sewdigim çocuğun önünden geçerken ayağım bir odun parçasına takilmisti😱😂😎😱

    1|2
    0|0
  • sevgilimle gezerken avm de regl olmuştm bir mal gelip arkan kan olmuş demişti çocuğun yanında hala utanırım

    1|0
    0|0
  • biriyle kesişirken ayağım kaymıştı yere düşmüştüm havuzda oldu bu olay tabi

    1|0
    0|0
  • Pazarda adama carptim 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • şekeri yere duşurdum

    0|1
    0|0
  • Hatırlamıyorum

    0|0
    0|0
  • O zaten her cocugun basına bı kere gelmıstır

    1|0
    0|0
Yükleniyor...