En komik anınız?

Merak ettim yazmak isteyenler buyyrun 😂


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • en komiğini çözemeyeceğim şimdi hepsini hatırlamıyorum ama geçen gün beni iyi güldüren bir şey anlatayım. Bizim üniversitedeki arkadaşlardan ikisi ile yemek yedik üniversiteye dönüyorduk, yolda üç kız vardı 50 metre önümüzde kızlardan birinde baya kısa bir mini etek vardı, arkadaşlardan biri dayanamaz gitti önden kızlara yaklaştı 10 metre arkalarından yürümeye başladı. Kızlar nasıl anladıysa anladı, yolda etekli kızın önüne geçtiler arkadan bakamasın diye tabi biz arkada gülmekten ölüyoruz

    0|0
    0|0
    • En mantiklisini yapmislar kizin arkasina gecerek 😂😂

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 10

  • Çok komik yazamıyorum

    0|0
    0|0
  • Ya bir gün rıza abiyle gidiyoruz ondan sonra... rıza abide ona... ya sonra allahın işine bak sen rıza abiyle... HAHAHAHA Çok komikti ya.

    0|0
    0|0
  • Valla hatırlamıyorum, billa hatırlamıyorum.

    0|0
    0|0
  • Hatırlamıyorum

    0|0
    0|0
  • dislerimi kaplatiyordum kaplama asamasinda bir gun gecici kaplama kullandim haliyle kaplamalar cikiyordu ve yemek masasinda hapsurdugumda sofraya firlamisti

    0|0
    0|0
  • Şu an :))

    0|0
    0|0
  • 😂 özel

    0|0
    0|0
  • özel

    0|0
    0|0
  • özel:)

    0|0
    0|0
  • Seninle bir anımız vardı hiç unutamam. Bir defa bize gelmiştiniz annenle sen altına yapmıştın ve annen seni dövmüştü hatırladın mı

    0|0
    0|0
    • Sen ve senin gibiler cok komiksiniz hayal gucune hayran kaldim Şu an annenle senmisin yoksa altina yapan tabi zor insan yediremeyince kendine baskasiymis gibi anlatiyo tamam tamam hadi sorun yok dalga gecmicem 😆

    • Hepsini Göster
    • Tamam tamam sensin prim yapicaksan gizliden cik oyle yap bari gozunu seveyim 😂 bos insansin ya 😂

    • Aynen 😂🙂bazen yazdıklarıma bende inanmıyorum inci söLükte yazarlık yapmanın negatif yanları

Kızlar Ne Diyor 1

  • Lise 1'e başladığım ilk gün, sıra arkadaşımla aynı isim ve soyisimlere sahip oluşumuz, hocanın yoklama alışı ve ikimizin de "Burda" dedikten sonra mal gibi birbirimize bakışımız.. Hiç unutmuyorum, şaka gibiydi :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;