5 gü

Siz siz olun kendi kızdığınız şeyi bilerek yapmayın olur mu 😙?

Arkadaşlar ben geçen gün kardeşimin kendisine aldığı fıstık ezmesini evin sanip kahvaltilarda yedim kardesim bunu öğrenince cok kizdi ben de bilmiyodum dedim ama yok anlamiyo dün babamdan para isteyip kendime çikolata almiştim kardeşim biraktığın yarisini izin almadan yemiş ben de dedim ki sen bir daha dolaba biseylerini birak bak ben napiyorum. bir dolu şey almiş dolaba koymuş hepsini aldim çöpe attım oh olsun mu
Güncellemeler:
5 gü
Ehehe 2 saat önce gördü haram olsun diyo bağıra bağıra dnsdfdf
Siz siz olun kendi kızdığınız şeyi bilerek yapmayın olur mu 😙?
9
1
Görüşünü yaz