Arkadaslar Allah rizasi icin detaya okuyo ne yapmam gerektiğine dair akıl verir misiniz?

Düğünüm haziranda ve karşı taraf esya dahi hicbisey almadı. Surekli her ay nisanlim erteliyo. Bugünde dedim gelinligim bile hazır değil, esya yok beyaz eşya yok dedim. O da bana param yok dedi yüzüme kapadi
Ama Nisan zamani ailesi de o da paramız yok demiyordu :(
Napicam. Hicbisem. Alinmadi umurlarinda değil

0|0
37

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

37
  • Ya gerçekten yoksa...
    Bence güzelce konuş gerçekten çok seviyorsan. Her şeyi birlikte yavaş yavaş tamamlarız de. Daha güzellerini ilerde alırız de. Yani bunlar ıvır zıvır bence.
    Ama gelinlik önemli. Sen seçtiysen modeli 1 ayda yapılır zaten ona da takma.
    Bak düğün yaklaştıkça birbirinizi yanlış anlama olabilir. Şaapma yani kasma sen onun sevgisinden şüphe ediyorsan ona bisey diyemem

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Esya dahi alacak para yok dedi

    • Hepsini Göster
    • 2gün

      Ileride birlikte daha iyilerini yaparsiniz

    • 2gün

      Ya da ne bilim o zaman böyle bir durum yaşayacağını tahmin edebilseydin birikim yapıp öyle bu ise girisseydiniz keşke kimse zor durumda kalmasaydi

  • Hazirana 2 ay var acele etme panik yapma sabret vardır bir bildiği de.. Emin ol bir bildiği vardır zaten o istemez mi eş adayına en iyisini almayı? sadece sabırlı ol ve şunu ona de BİR BİLDİĞİN VARDIR SABREDELİM BAKALIM DE.. Haktan hayırlısını iste güzel kardeşim.

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Her ay atiyo. Ama
      Hicbisey almaya yanasmiyo :(

    • 2gün

      alır merak etme Şu an ailesi ile problem vardır nede olsa tarih belli bulur bişeler.. sen gönlünü ferah tut cocuga destek ol köstek olma lütfen.

  • Bu ilerde evlenirseniz buyuk soruna yol acacak gibi duruyor senin acindan. Bence yol yakinken birnortak nokta bulun ya da ayrilin derim

    0|0
    0|0
  • Seni madur etmeleri hiç hoş değil daha başında böyleyse ailesi ve nişanlın sen evliliği iyice düşün güzel kardeşim.

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Dedim gelinlik provasi yapılır her ay. Dedi nisanlim bugun gelinligin provasi mi olur :/

    • 2gün

      Başından kokar bak balık o misal ilerde evlensen böyle sorumsuz ile daha mı iyi sen iyice düşün.

  • Bence bu konuyu ailen açmalı karşı tarafın ailesine.. Onları ciddiye alırlar seni almayabilirler

    0|0
    0|0
  • nişanı atarsın (umarım bekaretini ona vermedin)

    0|0
    0|0
  • Ee sana kapıyı isaret etmisler... cıkıp git

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Hicbisey umurlarinda değil düğünle ilgili bisey konuşunca hemen bagiriyo nisanlim

    • 2gün

      İste onu dyorum
      Seni istemiyorlar niye yuzsuzluk yapıp nisanlım dyorsun

  • Saçma zaten arkdaş o zaman kızı niye üzüyorsun

    0|0
    0|0
  • hemen uzaklaş

    0|0
    0|0
  • Ayrıl

    0|0
    0|0
Yükleniyor...