Aile ve yobazlık?

Bugün bir markette sıra bekliyordum önümdeki kız 14-15 yaşlarındaydı iki tane tuvalet kağıdı almış sadece 2 lirası eksikti verdim hayrına sonra kız yüzüme bile bakmadan gitti sizce bu yobazlık değil mi ailelerin çocuklarına daha iyi eğitim vermesi gerekiyor şahsen ben olsam çok teşekkür eder niye zahmet ettiniz derdim utanırdım hatta
Güncellemeler:
Üzüldüm şahsen

0|1
816

En İyi Erkek Görüşleri

  • Yobazlık değil de belki de çok utandı. Sonuçta parasızlık hoş bir şey değil. Belki de naif biriydi. Yani sen iyi yapmışsın, belki de o böyle biriydi. Utandı bulunduğu halden ve kaçarak uzaklaştı yani sonuçta bu da bir ihtimal...

    0|0
    0|0
    • Sadece yani bir gülümsemesini istediğim için bana suç atanlar var ne

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim

  • sen o iyiliğe ALLAH rızası içinmi yaptın yoksa o kız çocugunun bilmesi için mi yoksa oooo kıza bak helal ya çıkardı paraya şak diye verdi helal olsun dedirtmek içinmi yaptın ne için yaptın?

    0|0
    0|0
    • Hayır ve arkamdaki teyze ile tatlı bir dille söyledik burada demek istediğim neden böyle yetişiyorlar

    • Hepsini Göster
    • sıkma canını canın sağolsun demeyi bil sen abla sıfatındasın sen güzel düşün güzel olsun herşey

    • Teşekkür ederim 😄

En İyi Kız Görüşü

  • kaba işte ne ailesinde ne okulda bişey görmemiş. yani gösterilmişse bile kendisi görmemiş

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

714
  • Belki o da utandığı için yüzüne bakmamıştır belki? ya da konuşamıyordur ne bileyim kesin yargılamamak gerek.

    1|0
    0|0
    • Konuşuyordu

    • Hepsini Göster
    • Yok anladım da ben duygularımı yazdım sizide fazla uğraştırdıysam kusura bakmayın

    • Yok canım estağfurullah.

  • Ay cibilliyetsiz bunlara iyilik de yaramaz nasıl sinir oldum şu an

    0|1
    0|0
    • Yani insan bir yüzüme bakar

  • zaten şu güzel ülkeme yobaz kültürsüz insanlar doldu takma bacım kafana bunları

    0|0
    0|1
    • En çokta duygu sömürüsü yapıpta anlamayanlara üzülüyorum ben orada sadece neden böyle yetişmiş dedim parasında değilim

  • Alışmış tiplerden miş demekki, bana da arada denk geliyor, tipinden anlamaya çalışıyorum kültür seviyesini, kültür ve saygı yetersizse asla yardım etmem

    0|0
    0|0
  • Çocuktur diyip gececeksin. Sen guzellik yapmışsın Allah biliyo o yeter. İyiliği unutup kötülüğü gormuceksin...

    0|0
    0|0
    • Türkiyede 15 yaşından itibaren genç sayılırsın en azından yüzüme bakmadı yeterliydi

    • Hepsini Göster
    • Yok sadece ben ve arkamdaki teyze geldi söyledi yüzümüze bakmayarak çekti gitti

    • Onun yerine ben tesekkur edeyim bari de icindeki bu kirginlik gitsin :)))

  • kaba bir davranış olmuş kesinlikle.. ama kız belki utandı o an böyle saçma bir davranışta bulundu ben sanmıyorum gerçekten bu kadar insan ilişkilerinin kötü olmasını nezaketten uzak olduğunu

    0|0
    0|0
    • Haklısın sadece üzüldüm

    • Hepsini Göster
    • tabiki anlıyorum senin ne demek istediğini ama işte saçma bir durum oluşmuş o anki utanmışlığına verdim ben

    • Doğru diyorsun teşekkür ederim

  • Yobazlık demek koru körüne bir seye inanmak demek şu kelimelerin anlamlarını bilin artık ama ya bu kızın yaptığı ise kabalık bildiğin kaba yani

    0|0
    0|0
  • Yani ben olsam yerin dibine girerdim ama bence bu yobazlik değil
    nankörlük

    0|0
    0|0
  • İyilik sessiz ve sakince yapılır bunu gösterişe dökersen seninde bundan ne farkın kalır. Yarın bir gün bu iyilik sana bu geri dönecek.

    0|0
    0|0
    • İyiliğim hakkında bişey demedim farkedersen sadece neden öyle kaba idi dikkatlice oku

    • Dikkatli okudumda yine gösterişe giriyor bunu yazman.

    • Örnekte mi yasak gösteriş felan yaptığım yok sadece bir gülümsese bile bana yeterliydi

  • Yobazlık değil, yobazlık anlattığınızdan farklı bir kavram. Bu görgüsüzlük.

    0|0
    0|0
  • Açıkçası liseye geçmiştir büyük ihtimal ailesinde görmediyse okulda da mı görmedi kabalık etmiş

    0|0
    0|0
  • Böyle insanlar var maalesef insanlıktan nasiplerini almamışlar

    0|0
    0|0
  • Kadın değilmisin sende nie yobazlık olsun? Çekinmiştir çokcuk sayılır

    0|0
    0|0
    • Ne alaka ona söyledim tatlı bir dille ödeyeyim diye o bakmadı suratıma

    • Belkide guru yaptı hani erkek olsan almamısımı tercih ederim şahsen

  • yobazlıktan ziyade kabalık diyelim.

    1|0
    0|0
    • Aile terbiyesi almadığı için yobazlık dedim

    • yobazlığın tanımı çok farklı ama neyse konu bu değil. bir çok ailed ekabalık nesilden nesile geçiyor anne babası da öyledir yüksek ihtimalle

    • Anladım teşekkürler

  • Cocuk o yahu

    0|1
    0|0
  • Seni enayi yerine koymuş pampa

    0|0
    0|0
    • Ya enayisinde değilim parasında da değilim sadece gülümsese yeterliydi

    • Demekki arsız bacım ne yapacan boşkoy

  • Aile tersbiyesi almamış demek ki ablası

    0|0
    0|0
  • cok haklisin ya aynisi bana da olmus :D

    0|0
    0|0
  • Demekki anlamiyacak yobaz😂

    0|0
    0|0
  • Tam ayıymış oda

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var yobazlıkla bunun :))

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...