Karşı cinsin hangi özelliği itici gelir?

♡

1|3
4182

En İyi Erkek Görüşleri

  • Ego
    Trip
    Saçma sapan kıskançlıklar
    Erkeksi tavırlar, konuşmalar
    Küfür etmesi, küfürlü konuşması
    Sigara içmesi
    Bakımsız olması (kol kılları (çoğu kız almaz) ve bacak kılları sakal bıyık fauller)
    Kendine yakışanı giymemesi
    Yüksek bel pantolon (şuana kadar yakışan 2 3 kız gördüm)
    Yalanda master olmaları
    daldan dala gitmeleri
    karaktere bakıyorum diyip para nereye kendisi oraya giden ki (%99.9 u türk kızlarının özelliğidir bu)
    Eleştiri asla kabul etmemesi (Burada çevremde dışarda yabancı ortamda ve çoğu arkadaşın hatta kızın bile dediği şey bir Türk kızı asla kendisine eleştiri yapılmasını istemez kabullenemez )

    0|0
    1|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Kızsal tavırlarda olmaları=•tripler
    •Nazlar
    •Çok süslü olmaları shjh vs..

    0|0
    0|0
  • Ego ve kendini üstün görme anında tiksinip soğuyorum

    0|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 80

  • Sahtekarlığı itici gelir mesela bayan bir devrem var benim evime gelir gider içeriz gezeriz eğleniriz bu kız çoğu kişiye göre o. rspu birde tesettürlü bir bayan arkadas var tokalaşmaz bile dışarda... gel bide telefondan attığı resimlere yazdıklarına bak kim sorarsa namuslu ev kızı işte 😀

    0|0
    0|0
  • Egoizm, sadizm barındıran ve totosu kalkık her türlü insandan nefret eder, 5 dakika da gömer geçerim. Kimse vazgeçilmez değildir. Böyle kadınlarsa, tek gecelikten ibarettir benim için. Giderken komodine 200 TL bırakmayı da asla ihmal etmem..

    0|0
    0|0
  • Aşırı makyajlı olup absürt sekilde açık giyinerek ve dişiliğini silah olarak kullanmaya çalışan insan kılıklı maymunsu yaratıklar 😁😂

    1|0
    1|0
  • Bir süre vakit geçirdikten sonra sanki birşeyler yaşayacakmışız gibi düşünüp araya mesafe koyması. Halbuki hiçbir şey olmayacak gereksiz davranışlar.

    0|0
    0|0
  • yapmacık olması.
    yani makyajlı haliyle doğallığı arasında fark olması.
    kendini herkese güzel göstermeye çalışması ki bu erkeğin bütün kadınları tavlamasıyla aynı kişiliksizliğe eştir.

    0|0
    0|0
  • Hesap soran bayandan nefret ötesi nefret ediyorum... birde dırdırından...

    0|0
    0|0
  • ego asla gelemem
    empati yapamayanlara tahammül edemem
    ve en önemlisi verdiği sözü yerine getirmemesi

    0|0
    0|0
  • Killi tuylu olmasi 👍 ya da bakimsiz diyelim bu dha yerli yerinde 👍

    0|0
    0|0
  • Fazla ego , görgüsüzlük/edepsizlik , saygısızlık , bakımsız olması...

    0|0
    0|0
  • Ego ve kendini üstün görme anında tiksinip soğuyorum

    1|1
    0|0
  • Eskiden bir sevgilim vardı yere tükürürdü. Ondan sonra farkettim karşı cinste en sevmediğim şey tükürmesi ve tükürükler saçarak konuşması.

    0|0
    0|0
  • akp'ye yakın düşüncede olduğunu hissettirsin. ee bu zaten soğumam için yeterli olur

    1|0
    0|0
  • Münir Özkul kalbinin üzerinden Erol Taş'lık taslaması.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle kültür!!
    Çünkü, sıfatsal özellikler mutlaka solacaktır fakat bilgi birikim baki kalacaktır..

    0|0
    0|0
  • Benim aynım olsun hiçbir özelligi rahatsız etmez karakteri güzel olsun tipi güzel olsun tamam

    0|0
    0|0
  • egolu artist olması, salak saçma hareketler yapması

    0|0
    0|0
  • Çok biliyor gibi yapıp karşı tarafı kıran sonra da yaptığını bir b*k sanması

    0|0
    0|0
  • Ego kibir trip umursamazlık ve asık suratlı olması.

    0|0
    0|0
  • Patavatsız olması ve kişisel bakımına dikkat etmemesi bakımsız olması

    0|0
    0|0
  • işte giftteki gibi sürekli dudak büzüştürmesi yokmuuu. Uyuz ediyor beni.

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    60

Kızlar Ne Diyor 39

  • Sürekli kendini övmesi, bencil olması, herkese yavşaması😂yani kardeşim olması kısaca, yalancı olması, duygusuz ve kaba olması

    0|0
    0|0
  • çok varda iki tanesini söylim. küfür etmesi ve egosu

    0|0
    0|0
  • Kibir, şahte gerçeği yansıtmayan davranış ve duygular.

    0|0
    0|0
  • Her özellikleri itici! bir tek ağır başlı olması müstesna..

    0|0
    0|0
  • Aşırı kaba olmaları da aşırı nazik olmaları da itici

    0|0
    0|0
  • yapmacık olması

    3|2
    0|0
  • Ukalalığı ve her önüne gelene yavşaması

    0|0
    0|0
  • Maço tipler elinde tesbihle gezen tipler

    0|0
    0|0
  • bakımsızlığı

    0|0
    0|0
  • Şımarık ve egolu oluşu

    0|0
    0|0
  • Duvar gibi olması

    0|0
    0|0
  • Ego.

    0|1
    0|0
  • egoist ve tumblercı olması

    0|1
    0|0
  • Egosu ergence tavırları

    0|1
    0|0
  • aç gibi bakması

    0|0
    0|0
  • Cinsiyetçi oluşu.

    0|0
    0|0
  • Yayvan yayvan konuşması

    0|0
    0|0
  • Küfürlü konuşması kaba kibirli olması vs

    0|0
    0|0
  • Cimrilik, sürekli kendini övmesi

    0|0
    0|0
  • Ergene tavır sergilemesi.

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    19
Yükleniyor...