Erkeklerin bu alışkanlığı ne böyle?

Çoğu erkek çok fazla kızla konuşuyor tanışıyor kiza yaklaşıyor hepsiyle amacı sevişmek yatmak mi sonra kızların arkasından konusuyorlar vericek vermiycek kasarin teki muhabbeti yapıyorlar her kızla yatmak istiyor musunuz gerçekten?


0|4
246

En İyi Erkek Görüşü

  • Kızlarla konuşma olayı gayet normal.
    Size 10 erkek yazınca sıkıntı yok biz 10 kıza yazınca ooooooooo
    Yok yaaa :D

    Ha ilişki başladıktan sonra o yazma olayları biter tabi o ayrı bir durum.
    Bugüne kadar hiçbir kızın arkasından verecek vermeyecek muhabbeti yapmadım, yanımda o muhabbetlerin yapılmasına da pek müsade etmem.

    Her kızla yatmak istiyor musunuz sorusuna cevap "evet" aksini söyleyen yalan söylüyordur pek itimat etmeyiniz.

    Ancak bu yatma meselesi de diğer "medeni" bir canlı olmamızdan ötürü, içsel dürtülerimizi kontrol ettiğimizden dolayı gerçek bir evet değildir.

    Yani yoldan geçen bir kadınla yatmayı istememiz gayet normal, zaten bu içgüdü olmasa insanoğlu soyunu sürdüremez.

    Fakat bizi hayvanlardan ayıran da zaten bu içgüdüleri kontrol altına alabilmemizdir.

    Mesela Freud her şeyin temelini sekse bağlamış ve 3 adet kontrol mekanizması öne sürmüş. bunlar; id, ego ve süperego

    id dediğimiz olay içgüdülerimizin tamamı, süperego dediğimiz hadise ise toplum tarafından oluşturulan yapıdır. bu dengeyi sağladığımız kısmı ise ego olarak tamamlar.

    yukarıdaki soruya cevap "evet" ancak bu "evet", "id" dediğimiz kısımdan çıkan evettir. süperego dediğimiz kısım ise buna kati suretle karşı çıkar.

    karar verdiğimiz mekanizma ise "ego" dediğimiz psikolojik ruhiyedir. işte tecavüzcüleri olayı da buradaki bozulmalardan kaynaklanmaktadır. aradaki dengeyi sağlayamayınca bir yerde patlıyor olay.

    Bu olay sadece erkeklerde mi var?

    Temel olarak erkeklerde var çünkü hormonlarımız ona göre oluşmuş. Kadının bir çocuğu dünyaya getirebilmesi için en az 9 aya ihtiyacı vardır bu da zaman ve emek demektir. O yüzden erkeğe nazaran çok daha seçici davranır. Ancak erkek 9 ayda küçük bir şehir yaratacak kadar çocuğa sahip olabilir. Bu yüzden de kadın seçici olarak "en iyi"ye yönelmek isterken erkek "en çok" üzeerine evrimleşmiştir.

    Kadın ve erkek "id"'lerindeki farklılıkta buradan ileri gelir.

    Kısaca olayın özü bu.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 45

  • Erkeklere göre değişiyor. Onların niyetleri farklılar. Yani seks amacıyla kızların peşine koşar ya da tanışmaya çalışır. Ya da sevgi nedeniyle kızı sevip tanışmak ister.
    Ben hiç yatmadım bile.
    İşte hepsi aynı değil. Merak etme ki kızlarda var.
    Her insan seks istekli olunca biriyle tanışıyor ve seks arkadaşı oluyor. Bu çok özeldir ve hiç kimseye bahsetmez. Dedikodusu çıkarmaz. Bunlar güvenlidir. O yüzden her seksten önce güven şart. Temiz ve sağlıklı olup olmadığını güvenmek zor.
    "kızların arkasından konusuyorlar" derken o erkek bir kızla yattıktan sonra kızın arkasında kimseye konuşmak çok yanlış. Bu güvensizdir.

    0|0
    0|0
  • Hayatımda doğru dürüst hiç kız arkadaşım olmadı ve biri bana ilk defa adeta yeşil ışık yaktı ama sanki devamı gelmeyecek gibime geliyor. Oysaki ben onu çok seviyor ve ben onunla evlenmeye dünden razıyım. Zira onu çok seviyorum. Ama günün birinde eğer benden vazgeçerse, ben de hayattan vazgeçerim.

    0|0
    0|0
  • Bilmem senin tanımladığın tür şerefsiz insan

    0|0
    0|1
  • bu anlattıklarını yapanlar da var yapmayanlar da ,
    Yattığı kızı belediye haporlerinden ilan edecek kadar sağa sola anlatan da var, birliktelik yaşayıp kimseyle paylaşmayan da, daha bir de kendini kanıtlamak için periscope da yayın yapanlar da var :D karışık yani bu durum anlayacağın

    0|0
    0|0
  • hayır one öyle... şey gibi ben mesela önce skmeye değil bana olan sevgisine saygısına bana ne kadar değer veriyor ona bakarım yoksa skmek için kız arasam giderim kerhaneye. ama benim bazı çevremde insanlar var 1 kızla çıkarken diğerinide yedek bekletmeye çalışıyorlar

    0|0
    0|0
  • can sıkıntısı çoğu ya :D

    0|0
    0|0
  • Ben baskalarindan cok gordum anlatan ama sole solim erkekler kendilerini iyi hissettirmek icin kizlarla arkadaslik yaparlar benim uni hayaim boyunca takildigim erkek sayisi kiz sayisindan azdir en iyi kankalarim hep kozdi halada gorusuruz yani...

    0|0
    0|0
  • Çok fazla kızla konuşmak ne demek? lise üni tamam da iş ortamında öyle birşey yok günahımızı alma...

    0|0
    0|0
  • Yok işte o bende olmuyor 😊 yani her gördüğüm kız ile bir takım düşüncelere kapilmiyorum 😎

    0|0
    0|0
  • Aklıbaşında ciddi bir erkek böye düsünmez. Bu düşünce olsa olsa hayalperest gayrı ciddi laubali ergen düşüncesi olabilir. 😎

    0|0
    0|0
  • Aslında çok haksızlıklar yaşanıyor bir erkek 5-6 kızla yatsa herkez bakire kalmıcak e hiç ilişkiye girmeyen erkekse var hakımız yeniliyor evlenmeden sevişmeyin arkadaşım

    0|0
    0|0
  • Bunu nerden çıkardın. Veletlerle mi takiliyorsun napiyorsun

    0|0
    0|0
  • sevgililer cok rahat yatabilir bence yani normal bir durum olması gerekende bu bana göre

    0|0
    0|0
  • Gerçekten

    0|0
    0|0
  • karakter meselesi

    0|0
    0|0
  • Bugüne kadar hiç bir yattığım kadının ne akasomdan konuştum ne de kullandım bunu erkekler değil de karakterisLer yapıyor dersen daha doğru olur

    0|0
    0|0
  • birçoğu skor peşinde olsa da az sayıda da olsa iyilerine denk geldim

    0|0
    0|0
  • Hayır saçma

    0|0
    0|0
  • her kızla degıl ılgımı ceken her kızla evet :)

    0|0
    0|0
  • Çoğu değel

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    25

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kaliteli insan olmak lazım

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;