Mastürbasyon ile gerçek seks arasında fark var mı?

mastürbasyon yapıyorum hiç inlemiyorum. erotik filmlerde kadınlar evi köyü inletiyor. sizce aradaki fark giren çıkan birşey olmaması mı?

0|2
531

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabiki de var olmazmı. Şöyle düşün. Senin köşe bı 18 20 cm. Birazda kalın bı sopanın girdiğini düşün birde incecik. Bir dal in
    😂😂😂 Hangisinden daha çok zevk alırsın
    Erkek kere zaten bişiy demiyorum el işi sabun işi bunlar boş 😂😂😂😂😂

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • Parmagimi sokmuyorum oksuyorum sadece

    • Okşama. İşte mantıklı ol
      Şimdi senin üzerinde benim olmam var bide parmağınla okşamak var. Benim içinde geçerli tabi
      Bı kendi kendime el ile boşalmak var bide senin üzerinde

    • Saçma sorular sormayın bence mantıklı olarak cevabı bulursun

En İyi Kız Görüşü

  • Bırakta fark olsun , bu kadar merak etme adamın başına Ne gelirse ya meraktan ya meraktan gelirmiş😀😀

    0|1
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • Ama merak ediyorum dhhsjs

    • Hepsini Göster
    • @ibrhm611 oraya farklı bir kelime geliyor canım araştır

    • Bende onu söylemek istedim canım

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • filimlere aldanma onlar sahte efekt ve seslendirmeler ile profesyonelce bilinçli olarak yapılıyor. İnleme bağırma konusu benimde hiç yaşamadığım birşey bence çok abartılı ve saçma mast uzun süre sürekli yapıldığında his kaybı oluşur ve orgazm süresi uzar ama seks becerikli insanların yanında bir tutkuya dönüşür

    0|0
    0|0
  • Mast yaparak orgazm olmak sadece ruhsal boşalmayı sağlamaktır.. Reel sekste bir kadının erkeğin içinde olduğunu doyasıya hissetmesi ve dudakları ile ellerinin tüm bedeninde gezdiğini yaşaması ile orgazm hem ruhsal hemde bedensel rahatlama sağlar.

    0|0
    0|0
  • Filmlerdekiler gercekten inlemiyor numara yapiyolar. Seyirciye oynuyolar. Ama gercekte ses cikaranlar da erkegini daha cildirtmak icin ses cikariyor. Sen atesini bu sekilde atmaya drvam et. Evlenince sen karar verirsin inleyip inlememeye

    0|0
    0|0
  • ses olmadan izleyenin kadının zevk aldığını anlamıyor oluşu.. tamamen show için olan şeyler.. yani %90 sı öyle diyebiliriz..

    0|0
    0|0
  • mast. yapıyorsun sana yetiyormu peki? onu sor önce kendinee, twix reklamı gibi düşün ikisini dene tarafını seç ( farrkıı hissedeceksin )

    0|0
    0|0
    • Yetmiyor

    • bence yetinmeye bak ,, digerini tattgındaa , daha fazla canın isteyecekkk , yasın kac peki senın?

  • 3-4 kat fark var.
    Mastürbasyon aperatif, ilişki ana yemek

    0|0
    0|0
  • Hayır canım ne fark olacak ki aşk olsun bunda sorumu şimdi

    0|0
    0|0
  • ona giren sana da girse sen de uzun hava çığırırsın..

    0|0
    0|0
  • Valla bir kısmı doğru bir kısmı abarti 😂 yatak çok pis sallanır bu doğru mesela😂

    0|0
    0|0
  • Kendini odaklayip zevk almayi daha yüksek seviyeye getirirsen olur

    0|0
    0|0
  • O görüntüler abartılı Hanımefendi ama penisin vajinaya girmesi daha çok haz verir Hanımefendi size

    0|0
    0|0
  • aradaki fark mast kendin yapiyorsun sexy baskasi sana zevki veriosrdur

    0|0
    0|0
  • sana bir vajina masajı yapayım o zaman bak köy falan kalırmı şehri inletirsin

    0|0
    0|0
  • Hayır, olay penisin vajinaya girmesinden ibaret değil. Sekste bir çok faktör var, tutku var

    0|0
    0|0
  • Fark var.

    0|0
    0|0
  • o parayı bende alsam dünyayı inletirim.

    0|0
    0|0
  • eveeeet aferiiiin teeeen poiiint

    0|0
    0|0
  • yasamadan anlamak zor ben güeliö

    0|0
    0|0
  • Prno flimler abartı biraz

    0|0
    0|0
  • onlar para alıyor çünkü :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 4

  • Partnerinden aldigin enerji ve hazzın seninkiyle birlikte dışa vurumu.. tek başına aynı etkiyi bekleme zaten..

    0|0
    0|0
  • o filmlerdekiler dünyanın parasını alıyo yönetmen ne derse onu yapacaklar tabii o filmlerde gördüklerinizi gerçekle bağdaştırmayın adı üstünde film

    0|1
    0|0
  • O karilar numero yapıyolar. Ama sordugun iki sey arasında fark var.

    0|2
    0|0
  • Güzel soru 😂

    0|2
    0|0
Yükleniyor...