Yardimci olurmusunuz.acilllll

Merhaba arkadaşlar size sorum su bikac aydır erken regl oluyorum ve bir türlü doktora gidemedig için bir doktor arkadaşım bana doğum kontrol hapını önerdi. Ilk regl günümde kullanmaya başladım ama adetim 3 gün sürdü sonraki 2 3 gün kahve rengi lekeler gelmeye başladı. Bugün 4.gunum bugün de yumurtaliklarim ağrıyor ve bikac yerde okugum kadariyla hamilelik baslangici ya da hamilelik yerlesmesi gibi seler yaziyor.yardimci olursaniz sewinirim.eger ole bir durum warsa doğum kontrol hapı icmeyi kesicem.yada baska bir durum mu war?


0|0
03

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok ya hamilelikle ne alakası var o gelenler büyük ihtimal kan pıhtısıdır. Tabi pıhtı ne sebeple geliyor doktoruna sorsan iyi olur. Bir de bildiğim kadarıyla yumurtalık kistleri olan durumlarda olabiliyor böyle şeyler. Tabi en sağlıklısı bir doktora görünmen çünkü hiç birimiz doktor değiliz :)

    0|0
    0|0
    • Kan pihtisi değil bildigin akinti ama kahwe rengi

    • Hepsini Göster
    • Ayrıca çikolata kistlerinde akıntı kahverenginden siyaha doğru kayar.

    • Suan bir siyahlik yok teşekkür ederim.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

  • Tabi olurum :) oooo bir doktara gitmeli yapcak bişi yok kritik

    0|0
    0|0
  • hastasıyım açık sözlü insanların ..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor... ;