Kızlar, çok yakın bir erkek kankanız gay olduğunu söylese?

Ne yaparsiniz tepkiniz ne olur iliskiniz ne yonde gelisir


0|0
193

En İyi Kız Görüşü

  • onu dışlamam ama doğru yola döndürmeye çalışırdım

    0|0
    0|0
    • Hadi ya, herkes kendi doğru yolunu belirler

    • buna doğru yol mu diyosun sen :D haha tamam peki bakalım

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 18

  • benimkine bakmadın dimi ? diye sorarım öncelikle.. bakmadıysa dostluğumuz daimi olur sonra da dedikodunun dibine vururuz :)) yani kısacası yadırgamam

    0|0
    0|0
  • yargılamam.hatta daha yakın olurum, gezer dolaşırız :)

    0|0
    0|0
  • Tabii kendisi için üzülürüm çünkü ne bilyim bu durumuyla ilgili karşısına problemler çıkabilir.Ama

    ona elimden geldiğince yardımcı olurdum.Bence bir kız için böyle bir arkadaşa sahip olmak güzel olurdu.Yani tabii ki böyle bir durumunu öğrenirsem onu yarı yolda bırakmam.

    0|0
    0|0
  • sevgili ayarlamasına yardım ederim

    0|0
    0|0
    • Kadın erkek copcatanlıgı bitti erkek erkekle copcatanligi basladi )))

  • sarılır öperim. benim de kız arkadaşım var zaten kanka, artık seni daha bir çok seviyorum derim :D

    1|0
    0|0
    • :D kız arkadaşınmı var aaa çok ilginç ya:D:D:D

    • Hepsini Göster
    • Aşkım sağol be ne güzel tanımladın beni ya eksik olma :( :D :D

    • takılıyorum şapşal! herşeyine hayranım <3

  • Bişey değişmez.

    0|0
    0|0
  • çok uzaklaşırdım ondan. ben homoseksüelliğe iyi gözle bakmıyorum..

    0|0
    1|0
  • vay kanka derim :D

    0|0
    0|0
  • bir gay arkadaşımın olması güzel bir şey, farklı kişikteki insanları tanımak hoşuma giderdi

    0|0
    0|0
  • ay ne güzel bizim eve falanda rahatlikla gelir giderdi nede olsa erkek sayilmaz =)

    0|0
    0|0
  • Problem olmaz gayler kızlarla en iyi arkadaş olabiliyorlarmış

    0|0
    0|0
  • Hadi kuaföre gidelim derim

    0|0
    0|0
  • Umrumda olmaz

    0|0
    0|0
  • saygı duyarım

    0|0
    0|0
  • aman allahııım :D yargılamam heralde hadi ya der geçerim herkesin kendi tercihi sonuçta

    0|0
    0|0
  • gay mısın ?

    0|0
    0|0
  • pek güzel olurdu cevremde tanıdıgım erkegim diye gecinenlerden daha arkadas canlısı daha dost daha insan olurdu..

    0|0
    0|0
  • ayyy super olur beraber alisverise gideriz erkekler hakkinda konusuruz :d

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • kızların vazgeçilmez kankası olursun moruk :D

    0|0
    0|0
  • sen gaysin galiba

    0|0
    0|0
    • Homofobik ilkel cahil zoruna mi gitti.

    • bi kere ben gaylere karsı kötü bişey söylemedim gerizekalı arkadasım ayrıca cahil sensin madem gaysin gizliden cıkardın cesaretin yokmu zorunamı gitti gay denilmesi embesil seni :D

  • gizli olduğuna göre ... :) yanlış anlama yargılamıyorum kimseyi haddim de değil:)

    0|0
    0|0
    • O zaman susucaksin.

    • peki sustum da neden gizlisin peki madem beni susturuyorsun utanma o zaman desteklerimde yani böyle kendi kendine boş havalar içinde...

Yükleniyor... ;